Gå til innhold

Parterapi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser den serien? Hva synes dere? Hvilke karakterer liker dere mest og minst?

Anonymkode: 9ed25...8b1

Jeg ser på og synes den er veldig bra :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien!
Mens-Ellen er jo fantastisk. Sofus som ikke skjønner seg på følelser er også en favoritt, og hun Bergens-damen med generalisert angstlidelse-ish. Og Kjell Simen er legendarisk, selv om det begynner å bli nok av ham nå. Maiken gir meg kløe. 

Anonymkode: c8303...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke navnene på dem så godt, men favorittene er hun dustete, blonde bloggeren og hun dama som projiserer noe veldig. Og hun som alltid oppfatter det mannen sier som spydigheter og stikk mot henne som kvinne og kvinner generelt. Men alle karakterene hadde vært et koldtbord å meske seg i for de som jobber i psykiatrien! 😂

Anonymkode: 33722...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den karakteren jeg liker minst er han som mener at han ikke har kontroll på "Tigergutt" og derfor er berettiget til å konstant holde på med andre damer. Han er bare ekkel.

Anonymkode: 33722...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser den serien? Hva synes dere? Hvilke karakterer liker dere mest og minst?

Anonymkode: 9ed25...8b1

Elsker den! Vet ikke om jeg har noen favoritt, får egentlig hetta av alle. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den karakteren jeg liker minst er han som mener at han ikke har kontroll på "Tigergutt" og derfor er berettiget til å konstant holde på med andre damer. Han er bare ekkel.

Anonymkode: 33722...c09

Kenneth? Det er bilde av ham nå du slår opp i ordboka på «umoden». 

Anonymkode: c8303...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...