Gå til innhold

Ærlig og tillit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså nå er jeg så forbanna. Jeg spør hvorfor kommer du ikke hjem istedenfor å dra tilbake der han har vært en uke, men heller kommer hjem igjen i morgen. Når jeg spør så svarer han bare jeg må fikse noe. Ja hva da. Så blir han forbanna og sier han at han må bare fikse noe og det har han jo tross alt sagt. Når det er så hemmelig at han ikke kan si det ja da må han jo ha noe å skjule også tenker jeg for dette er ikke normalt i ett forhold. Har bygget seg opp godt med mistillit i forkant og dette hjalp jo ikke. Så blir han forbanna på meg, snakk om manipulerenfe. Tviler på at han kommer i morgen for jeg har sagt adjø og at han finner sikkert ei annen som ikke krever de samme tingene i ett forhold som meg. Ærlighet og tillit er veldig viktig for meg og det er jeg nok ikke alene om. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør hvorfor kommer du ikke hjem istedenfor å dra tilbake der han har vært en uke, men heller kommer hjem igjen i morgen.

Hæ?

Anonymkode: bcabe...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: bcabe...575

Altså han velger å reise tilbake til der han har vært istedenfor for å komme hjem i kveld, men heller komme hjem i morgen. Når jeg spør hvor så får jeg ikke svar og han blir ennå mere forbanna fordi jeg blir mistenkelig. Er mere mellom linjene jeg ikke vil utdype, men ikke som hadde gjort at han ikke kom hjem i kveld. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Glitter skrev:

Har han vært borte en uke uten å si til deg hvor han er? 

Nei jeg vet hvor han har vært men han sier ikke noe om hva han driver med. Og har fraværende svar når jeg spør hva han har gjort en dag. Jeg trodde nå det var normalt å spørre om. Men når han svarer at han må fikse noe og ikke hva og kommer ikke før i morgen så blir jeg mistenksom. Og han har vært bare 45 min unna hjemme i dag, men velger altså å reise 45 min andre veien istedenfor. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet hvor han har vært men han sier ikke noe om hva han driver med. Og har fraværende svar når jeg spør hva han har gjort en dag. Jeg trodde nå det var normalt å spørre om. Men når han svarer at han må fikse noe og ikke hva og kommer ikke før i morgen så blir jeg mistenksom. Og han har vært bare 45 min unna hjemme i dag, men velger altså å reise 45 min andre veien istedenfor. 

Anonymkode: 1a404...f79

Åja...Ja, nei det er jo rart han ikke vil si hva han skal. Med mindre det er en overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Glitter skrev:

Åja...Ja, nei det er jo rart han ikke vil si hva han skal. Med mindre det er en overraskelse. 

Er redd det er en skuffende overraskelse i såfall. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå er jeg så forbanna. Jeg spør hvorfor kommer du ikke hjem istedenfor å dra tilbake der han har vært en uke, men heller kommer hjem igjen i morgen. Når jeg spør så svarer han bare jeg må fikse noe. Ja hva da. Så blir han forbanna og sier han at han må bare fikse noe og det har han jo tross alt sagt. Når det er så hemmelig at han ikke kan si det ja da må han jo ha noe å skjule også tenker jeg for dette er ikke normalt i ett forhold. Har bygget seg opp godt med mistillit i forkant og dette hjalp jo ikke. Så blir han forbanna på meg, snakk om manipulerenfe. Tviler på at han kommer i morgen for jeg har sagt adjø og at han finner sikkert ei annen som ikke krever de samme tingene i ett forhold som meg. Ærlighet og tillit er veldig viktig for meg og det er jeg nok ikke alene om. 

Anonymkode: 1a404...f79

er du en slik som må vite alt? For i såfall så skjønner jeg hvorfor han svarer som han gjør

Anonymkode: f4284...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså han velger å reise tilbake til der han har vært istedenfor for å komme hjem i kveld, men heller komme hjem i morgen. Når jeg spør hvor så får jeg ikke svar

Du mener hvorfor, eller hva?

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet hvor han har vært men han sier ikke noe om hva han driver med.

Litt for mye hemmelig hvis dere bor sammen.

Anonymkode: bcabe...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du en slik som må vite alt? For i såfall så skjønner jeg hvorfor han svarer som han gjør

Anonymkode: f4284...42b

Nei det gjør jeg ikke, men når han svarer fraværende på hva han driver med og blir fly forbanna når jeg spør. Så ja da begynner jeg så klart å lure. Jeg har ikke spurt hver dag, jeg spurte nå hvorfor han ikke kom hjem istedenfor. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener hvorfor, eller hva?

Litt for mye hemmelig hvis dere bor sammen.

Anonymkode: bcabe...575

Jeg synes det jeg også desverre, viser til mitt svar ovenfor om hvorfor jeg føler det er riktig å reagere. 

Anonymkode: 1a404...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du en slik som må vite alt? For i såfall så skjønner jeg hvorfor han svarer som han gjør

Anonymkode: f4284...42b

Når man er samboere så er det helt vanlig å fortelle den andre hvor man er og hva man driver med (ikke i detalj da) om man er borte over flere dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...