Gå til innhold

Festeblødning?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 8 dager etter EL i dag. jeg våknet i går av at jeg blødde er mørkerød/rød blod og blør ganske kraftig og mye har blød i dag og men er ikke like mye som i går men fortsatt en god del men greia er at det er 8 dager til jeg skal ha mensen og mensen hos meg har aldri kommet før den pleier og alltid kommet rett på tiden og i dag har jeg vært kvalm og har hatt veldig vondt i puppene og en del kramper (dette er ikke pms symptomer for meg har aldri opplevd kvalme og ømme pupper før/under mens) kan det være festeblødning eller bare at mensen har kommet veldig tidlig? (er i såfall veldig rart vist det er mensen)

Anonymkode: ebe8c...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 8 dager etter EL i dag. jeg våknet i går av at jeg blødde er mørkerød/rød blod og blør ganske kraftig og mye har blød i dag og men er ikke like mye som i går men fortsatt en god del men greia er at det er 8 dager til jeg skal ha mensen og mensen hos meg har aldri kommet før den pleier og alltid kommet rett på tiden og i dag har jeg vært kvalm og har hatt veldig vondt i puppene og en del kramper (dette er ikke pms symptomer for meg har aldri opplevd kvalme og ømme pupper før/under mens) kan det være festeblødning eller bare at mensen har kommet veldig tidlig? (er i såfall veldig rart vist det er mensen)

Anonymkode: ebe8c...254

Synes det høres voldsomt ut til å være festeblødning, men det vil jo vise seg om en tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 8 dager etter EL i dag. jeg våknet i går av at jeg blødde er mørkerød/rød blod og blør ganske kraftig og mye har blød i dag og men er ikke like mye som i går men fortsatt en god del men greia er at det er 8 dager til jeg skal ha mensen og mensen hos meg har aldri kommet før den pleier og alltid kommet rett på tiden og i dag har jeg vært kvalm og har hatt veldig vondt i puppene og en del kramper (dette er ikke pms symptomer for meg har aldri opplevd kvalme og ømme pupper før/under mens) kan det være festeblødning eller bare at mensen har kommet veldig tidlig? (er i såfall veldig rart vist det er mensen)

Anonymkode: ebe8c...254

Det hender mensen kommer på feil tid. Det kan være en festeblødning, men som en skriver over her så høres det litt voldsomt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hodestups skrev:

Det hender mensen kommer på feil tid. Det kan være en festeblødning, men som en skriver over her så høres det litt voldsomt ut. 

Det som er litt rart nå er at blødningen har drastisk avtatt 

Anonymkode: ebe8c...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende har vært bekymret for det

Anonymkode: ebe8c...254

Det er ikke noe å være bekymret for, om det er det er det bare sånn det er og ikke noe å gjøre noe med. Hvis du har prøvd lenge skjønner jeg at det kan være leit, men da må man bare flytte fokus mot at man prøver igjen og ikke gir seg.

Men de fleste blødninger er dessverre normale i 1.trimester. Er det 1 av 3 som blør? Og så går det bra likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...