Gå til innhold

Seroquel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor får du dem i utgangspunktet?

Tror ikke det er farlig å bråkutte dem, men du vil nok gå noen netter med ingen eller dårlig/lite søvn hvis du har pleid å ta dem om kvelden. 

Anonymkode: a785d...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den samme personen som har hatt dårlig søvn noen dager, og er det fordi du allerede har bråkuttet Seroquelen? Da har du ihvertfall svaret på hvorfor du har sovet lite/ingenting de siste dagene. 

Anonymkode: a785d...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke farlig å bråslutte med 150mg Seroquel, men som nevnt ovenfor kan det bli et par søvnløse netter. Det kan jo være "farlig" i seg selv, da det ofte forverrer den psykiske tilstanden. 

Uansett så skal man alltid seponere medisiner i samråd med lege. Jeg råder deg til å snakke med legen/behandleren din før du slutter med Seroquel. Jeg vet hvor fristende det kan være å bare autoseponere, har vært der selv, men det er absolutt ikke lurt. 

Endret av Cesium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får du dem i utgangspunktet?

Tror ikke det er farlig å bråkutte dem, men du vil nok gå noen netter med ingen eller dårlig/lite søvn hvis du har pleid å ta dem om kvelden. 

Anonymkode: a785d...2b5

Jeg gikk ned til laveste dose og i natt ble det ikke mye søvn.

Anonymkode: 89cf1...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, emilie321 skrev:

Du bør gradvis seponere over en periode på minst 1-2 uker for å unngå akutte symptomer (i følge felleskatalogen)

Ok, prøver ut det.

Anonymkode: 89cf1...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du den samme personen som har hatt dårlig søvn noen dager, og er det fordi du allerede har bråkuttet Seroquelen? Da har du ihvertfall svaret på hvorfor du har sovet lite/ingenting de siste dagene. 

Anonymkode: a785d...2b5

Det er ikke meg. 

Anonymkode: 89cf1...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cesium skrev:

Er ikke farlig å bråslutte med 150mg Seroquel, men som nevnt ovenfor kan det bli et par søvnløse netter. Det kan jo være "farlig" i seg selv, da det ofte forverrer den psykiske tilstanden. 

Uansett så skal man alltid seponere medisiner i samråd med lege. Jeg råder deg til å snakke med legen/behandleren din før du slutter med Seroquel. Jeg vet hvor fristende det kan være å bare autoseponere, har vært der selv, men det er absolutt ikke lurt. 

Saken er at jeg tviler sterkt på at behandler vil like min avgjørelse, så jeg vil prøve selv. Jeg tester ut etter anbefalingene fra felleskatalogen.

Anonymkode: 89cf1...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...