Gå til innhold

Ååå så romantisk og magisk... Wtf?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

 

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Huff ! , for en tullebukk 🙂

Enig - for en tullebukk.

 

Pussig det at når noen mener de har levd før og husker hvem de var, er det stort sett snakk om at de var noen høyt på strå eller fra historiebøkene. Det er liksom ingen som husker de var en fattig trell i et tidligere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Huff ! , for en tullebukk 🙂

Enig. Overskriften var ironisk, når jeg brukte tre punktum bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Xtra skrev:

 

Enig - for en tullebukk.

 

Pussig det at når noen mener de har levd før og husker hvem de var, er det stort sett snakk om at de var noen høyt på strå eller fra historiebøkene. Det er liksom ingen som husker de var en fattig trell i et tidligere liv.

Ja, det er pussig 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Enig. Overskriften var ironisk, når jeg brukte tre punktum bak. 

Jepp, jeg skjønte at den var ironisk 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Xtra skrev:

 

Enig - for en tullebukk.

 

Pussig det at når noen mener de har levd før og husker hvem de var, er det stort sett snakk om at de var noen høyt på strå eller fra historiebøkene. Det er liksom ingen som husker de var en fattig trell i et tidligere liv.

Jo det er mange som har hatt tragiske liv tidligere, det har kommet frem i hypnose/regresjon. De fleste har faktisk vært fattige og hatt tragiske liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo det er mange som har hatt tragiske liv tidligere, det har kommet frem i hypnose/regresjon. De fleste har faktisk vært fattige og hatt tragiske liv. 

De fleste var tross alt fattige for noen generasjoner siden. Men jeg synes alle kjendiser som påstår de har levd før har vært et eller annet grandiost.

 

Mener du at du tror på at Durek & Martha har vært farao og dronning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

De fleste var tross alt fattige for noen generasjoner siden. Men jeg synes alle kjendiser som påstår de har levd før har vært et eller annet grandiost.

 

Mener du at du tror på at Durek & Martha har vært farao og dronning?

Ok. Tror ikke på at de har vært noe grandiost jeg da, bare vanlige fattige folk som jobbet hardt. Vet ikke ang Durek og Martha men det er jo mulig, de er jo høyt på strå den dag i dag også. Jeg var sikkert slaven deres da hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er mange som har hatt tragiske liv tidligere, det har kommet frem i hypnose/regresjon. De fleste har faktisk vært fattige og hatt tragiske liv. 

Et solid bevis på at useriøs terapi kan fremkalle falske minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gargamel skrev:

Et solid bevis på at useriøs terapi kan fremkalle falske minner.

Ikke si det,men hver sin tro :) Jeg har lest endel bøker om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke si det,men hver sin tro :) Jeg har lest endel bøker om det. 

Det har vi, og jeg skal ikke prøve å omvende deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Det har vi, og jeg skal ikke prøve å omvende deg.

Det er bra, skal ikke prøve å omvende deg heller. Vi får være som vi er og tro det vi tror :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer sannelig boken ut på norsk likevel https://www.nrk.no/kultur/forlag-gir-ut-durek-verrett-bok-pa-norsk-1.14782362?fbclid=IwAR26d_13Vf2ZAGQwTItu50HcHM_uy-5CkFn3-cL1yaW4qi_Ur6EiyjJozCI

 

Jeg tenker det er helt greit, så lenge den selges som det den er på et alternativt forlag, og ikke som tilnærmet seriøs litteratur på Cappelen. De skulle endre den litt også, antakelig fjerner de påstander om at han kurerer kreft eller at kreft er selvforskyldt etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Xtra skrev:

Nå kommer sannelig boken ut på norsk likevel https://www.nrk.no/kultur/forlag-gir-ut-durek-verrett-bok-pa-norsk-1.14782362?fbclid=IwAR26d_13Vf2ZAGQwTItu50HcHM_uy-5CkFn3-cL1yaW4qi_Ur6EiyjJozCI

 

Jeg tenker det er helt greit, så lenge den selges som det den er på et alternativt forlag, og ikke som tilnærmet seriøs litteratur på Cappelen. De skulle endre den litt også, antakelig fjerner de påstander om at han kurerer kreft eller at kreft er selvforskyldt etc.

Fjerner påstander? Betyr det altså at han løy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

 

Enig - for en tullebukk.

 

Pussig det at når noen mener de har levd før og husker hvem de var, er det stort sett snakk om at de var noen høyt på strå eller fra historiebøkene. Det er liksom ingen som husker de var en fattig trell i et tidligere liv.

Ja, det er i grunnen påfallende, men veldig pussig siden det bare er de med dårlig karma som i følge troen blir gjenfødt. Og det er vel helst de som er fattige, usle og arme som har dårlig karma og derfor må bli gjenfødt for å se om de kan greie det bedre i et annet liv. Faraoer og dronninger kom vel rett til Nirvana, eller hva de kaller det. Så nei, dette blir for dumt. Mye rart folk innbiller seg og tror på, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...