Gå til innhold

Helga ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært så sliten i det siste. Gledet meg til denne helgen hele uka. Men det gjør bare vondt :( Jeg fortjener virkellg ikke å ha det bra :( vil bare gi opp alt 😢 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært så sliten i det siste. Gledet meg til denne helgen hele uka. Men det gjør bare vondt :( Jeg fortjener virkellg ikke å ha det bra :( vil bare gi opp alt 😢 

Anonymkode: 78809...1a6

Du, helga kan umulig være ødelagt fredag halv fem😉 Finnes mange ting du fortsatt kan gjøre slik at helgen blir ok totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frosken skrev:

Du, helga kan umulig være ødelagt fredag halv fem😉 Finnes mange ting du fortsatt kan gjøre slik at helgen blir ok totalt sett.

Vet at de vonde følelsene ikke vil gi seg.. jeg klarer bare ikke å ha noen god helg med slike vonde følelser, er bare sånn jeg er.. kan ikke noe for det. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet at de vonde følelsene ikke vil gi seg.. jeg klarer bare ikke å ha noen god helg med slike vonde følelser, er bare sånn jeg er.. kan ikke noe for det. 

Anonymkode: 78809...1a6

Ja, dersom målet er å bade i de vonde følelsene hele helga, så høres dette ut som en god strategi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Ja, dersom målet er å bade i de vonde følelsene hele helga, så høres dette ut som en god strategi!

Jeg har da ikke tenkt å gjøre det! Bare glem at jeg skrev dette, ingen forstår meg uansett. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ikke tenkt å gjøre det! Bare glem at jeg skrev dette, ingen forstår meg uansett. 

Anonymkode: 78809...1a6

Prøver du å avlede deg selv? Trene/gå tur? Strikke eller gjøre husarbeid? Er det noe annet du kan gjøre? 

Du minner meg om meg selv når jeg blir fastlåst og sier at absolutt ingenting hjelper, men det er ikke helt sant. Det finnes alltid noe som hjelper. Om det så bare er i fem minutter. Hva med å skrive dikt? Det hjelper meg når jeg sitter for mye fast i det som er vondt. Har blitt en del fine dikt ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært så sliten i det siste. Gledet meg til denne helgen hele uka. Men det gjør bare vondt :( Jeg fortjener virkellg ikke å ha det bra :( vil bare gi opp alt 😢 

Anonymkode: 78809...1a6

Er du sikker på at du ikke kan få en ok helg? 🙂 Det er ikke for sent. Du fortjener som nesten alle andre en god helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har da ikke tenkt å gjøre det! Bare glem at jeg skrev dette, ingen forstår meg uansett. 

Anonymkode: 78809...1a6

Hørt om kognitiv terapi? :) 

Anonymkode: 92a5e...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frosken skrev:

Ja, dersom målet er å bade i de vonde følelsene hele helga, så høres dette ut som en god strategi!

Jeg er ikke tråstarter men noen ganger svir dine ord veldig. Kanskje meningen er å « stramme opp folk» men jeg blir bare skamfull og redd for å fortelle hvordan jeg har det fordi flere på forumet liker denne fremgangsmåten . Er hele tiden på vakt. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke tråstarter men noen ganger svir dine ord veldig. Kanskje meningen er å « stramme opp folk» men jeg blir bare skamfull og redd for å fortelle hvordan jeg har det fordi flere på forumet liker denne fremgangsmåten . Er hele tiden på vakt. 

Anonymkode: 855be...812

Jeg lurer på om du tolker litt worst case nå? Jeg vet ikke.

Syns du skal kunne uttrykke deg som du vil, samtidig er sosiale relasjoner og tilbakemeldinger med på å justere hvordan man uttrykker seg i relasjonen. Har du gammel erfaring med folk som skal "stramme deg opp"? Trenger du å være på vakt nå i dag? Eller hva skjer egentlig?

Beklager, vet at jeg blander meg litt nå, som kanskje ikke er så populært. Nå har jeg aldri vært populær så det tar jeg ikke så tungt. Vi er alle bare mennesker her inne med litt ulik stil og prøver oss litt frem. Kanskje også blir man litt sliten av å få mye motstand hvis man prøver å hjelpe noen og ikke nå frem? Jeg vet ikke historikken her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cathlin skrev:

Jeg lurer på om du tolker litt worst case nå? Jeg vet ikke.

Syns du skal kunne uttrykke deg som du vil, samtidig er sosiale relasjoner og tilbakemeldinger med på å justere hvordan man uttrykker seg i relasjonen. Har du gammel erfaring med folk som skal "stramme deg opp"? Trenger du å være på vakt nå i dag? Eller hva skjer egentlig?

Beklager, vet at jeg blander meg litt nå, som kanskje ikke er så populært. Nå har jeg aldri vært populær så det tar jeg ikke så tungt. Vi er alle bare mennesker her inne med litt ulik stil og prøver oss litt frem. Kanskje også blir man litt sliten av å få mye motstand hvis man prøver å hjelpe noen og ikke nå frem? Jeg vet ikke historikken her. 

Forstår ikke hvorfor du mener at det passer med en personanalyse av meg pga svaret mitt. Er det så vanskelig å forså hva jeg mener om froskens kommentar?. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor du mener at det passer med en personanalyse av meg pga svaret mitt. Er det så vanskelig å forså hva jeg mener om froskens kommentar?. 

Anonymkode: 855be...812

Du vil ikke ha en personanalyse. Du vil at jeg skal forstå at du føler deg berettiget til å kritisere svaret til noen som har stilt opp og prøvd å hjelpe en person i årevis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cathlin skrev:

Du vil ikke ha en personanalyse. Du vil at jeg skal forstå at du føler deg berettiget til å kritisere svaret til noen som har stilt opp og prøvd å hjelpe en person i årevis? 

Det er veldig mye jeg kunne ha sagt om saken men vet ikke om du egentlig bryr deg om min mening annet enn å slå ned på det jeg sier. Tror vi lar det bli med det😊

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, cathlin skrev:

Du vil ikke ha en personanalyse. Du vil at jeg skal forstå at du føler deg berettiget til å kritisere svaret til noen som har stilt opp og prøvd å hjelpe en person i årevis? 

Dessuten må du være ufattelig stolt. Du fikk likes av Kupton. Noe som på dette forumet betyr at du har rett og jeg har feil. Han er jo fasiten. 

Anonymkode: 855be...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken er en varm, snill og dyktig dame som har forsøkt å hjelpe meg lenge, noe jeg har satt stor pris på. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at folk prøver å hjelpe meg, men det er ikke noe mer å gjøre. Jeg har gitt opp og orker ikke  kjempe mer.

Takk for at du har holdt ut så lenge med meg, frosk. Takk til dere andre også. 

Anonymkode: 78809...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter pris på at folk prøver å hjelpe meg, men det er ikke noe mer å gjøre. Jeg har gitt opp og orker ikke  kjempe mer.

Takk for at du har holdt ut så lenge med meg, frosk. Takk til dere andre også. 

Anonymkode: 78809...1a6

Hva betyr det?

Anonymkode: 92a5e...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...