Gå til innhold

Dro på tur til en annen kant av landet, blitt dritdårlig


Gjest Annamaria

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria

Vil reise hjem igjen, men har ikke penger til det. Må dra når jeg har billett. Har blitt dritdårlig i hjernen... altfor mye stress:-( klarer ikke mer. Lurer på å hente ut zyprexa fra apotek, vil det hjelpe? Men da blir det 3 AP på en gang og da får jeg vel hjertestans? Abilify maintena, cisordinol depot og en zyprexatablett. Tåler hjertet det? Får man langt QT-intervall? Kjennes ut som noen suger ut hjernemasse med sugerør, vet det ikke skjer, men det kjennes veldig sånn ut og jeg klarer ikke fungere!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Annamaria skrev:

Vil reise hjem igjen, men har ikke penger til det. Må dra når jeg har billett. Har blitt dritdårlig i hjernen... altfor mye stress:-( klarer ikke mer. Lurer på å hente ut zyprexa fra apotek, vil det hjelpe? Men da blir det 3 AP på en gang og da får jeg vel hjertestans? Abilify maintena, cisordinol depot og en zyprexatablett. Tåler hjertet det? Får man langt QT-intervall? Kjennes ut som noen suger ut hjernemasse med sugerør, vet det ikke skjer, men det kjennes veldig sånn ut og jeg klarer ikke fungere!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det noen mulighet for å skjerme deg litt der du er? 

Er det noen mulighet for å få skaffe penger for å bytte til en tidligere hjemreise?

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Annamaria skrev:

Vil reise hjem igjen, men har ikke penger til det. Må dra når jeg har billett. Har blitt dritdårlig i hjernen... altfor mye stress:-( klarer ikke mer. Lurer på å hente ut zyprexa fra apotek, vil det hjelpe? Men da blir det 3 AP på en gang og da får jeg vel hjertestans? Abilify maintena, cisordinol depot og en zyprexatablett. Tåler hjertet det? Får man langt QT-intervall? Kjennes ut som noen suger ut hjernemasse med sugerør, vet det ikke skjer, men det kjennes veldig sånn ut og jeg klarer ikke fungere!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dra til legevakta.

Anonymkode: 5fc69...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria

Har tatt en olanzapin smeltetablett nå, men jeg svelget den vanlig for jeg trodde det ikke var smeltetablett... avlyste avtaler.. spiser litt snop... er bedre nå. Har ikke dødd enda. Det står i epikrisen at jeg kan ta inntil 2 zyprexa daglig i tillegg til de vanlige medisinene. Da tror vel ikke legene at jeg kommer til å dø av hjertestans... selv om en 26-åring mann døde nylig ved samme sykehus jeg var... ifølge media... men der var det vel rus med i bildet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde vært tydelig på dette tidligere, men jeg kan gjenta:

Vær så snill og slutt med den ekstreme impulsiviteten din med å skulle dra ut på byen, drikke deg full, gå på dater med ymse menn, reise bort, osv. 

Du ser jo at det går galt hver eneste gang. Aksepter å leve et kjedelig liv noen måneder nå til du har stabilisert deg på medisiner og hjernen din har blitt frisk. Hvis du fortsetter sånn, får du større problemer enn den ørlille risikoen for lang QT-tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
4 timer siden, ISW skrev:

Jeg trodde jeg hadde vært tydelig på dette tidligere, men jeg kan gjenta:

Vær så snill og slutt med den ekstreme impulsiviteten din med å skulle dra ut på byen, drikke deg full, gå på dater med ymse menn, reise bort, osv. 

Du ser jo at det går galt hver eneste gang. Aksepter å leve et kjedelig liv noen måneder nå til du har stabilisert deg på medisiner og hjernen din har blitt frisk. Hvis du fortsetter sånn, får du større problemer enn den ørlille risikoen for lang QT-tid. 

Er det nok til å ødelegge hjernen min å dra i en bursdag

Uten alkohol, men et par mennesker +++, en 7-åring

Og en med veldig utydelig tale som var slitsomt å konsentrere seg om hva sa..

Det var her om dagen. Det var da jeg ble sliten og dårlig

Har avlyst alle andre avtaler, ikke greid møte opp. Tok 10 olanzapin igår og 2 stilnoct pga urolige bein. Sov til etter 19.00.. nå er jeg dårlig i hodet igjen. Hjernen kjennes ut som råtnet i sur væske 

 

Vet ikke om ta olanzapin igjen. Får urolige bein. Skal møte venninna mi kl 13.00 i morgen

Vet ikke om jeg er for dårlig. Om jeg skal få lånt meg penger og reise hjem snarest. Eller bare ligge i senga til gjesterommet til min kompis til jeg har billett den 20.nov

 

Jeg er så sliten i hodet. Og avtale med venner og visninger. Det er altfor mye. Jeg klarer ikke dette. Sur væske i hjernen. Hadde jeg bare sluppet urolige bein!!!!! Bør jeg øke cisordinol depot??? Skulle ønske fact team var åpen nå og jeg var hos de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet så vanskelig det må være å være så sjukt avhengig av kjemikalier. Føler med deg.
Dra til legen.

Anonymkode: 66ab6...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg er en veldig sosial person, men takler ikke være sosial lenger. Skjønner ikke hvorfor jeg lever lenger

Kanskje du skal lese litt i bibelen.

Anonymkode: 66ab6...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...