Gjest Annamaria Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Pga lett stress er det fordi jeg har diagnose schizoaffektiv eller må noe annet være galt? Kjennes ut som den råtner i sur væske. Bare reiste på tur til et annet fylke for å besøke venner og gå på visning jo:-( 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, Annamaria skrev: Burde jeg be om MR ? Nei, du burde holde deg hjemme i fred og ro. Anonymkode: f63b8...3c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, Annamaria skrev: Pga lett stress er det fordi jeg har diagnose schizoaffektiv eller må noe annet være galt? Kjennes ut som den råtner i sur væske. Bare reiste på tur til et annet fylke for å besøke venner og gå på visning jo:-( Men hvordan klarer du i det hele tatt å være sosial når du har det sånn? Anonymkode: bab1c...8f8 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan klarer du i det hele tatt å være sosial når du har det sånn? Anonymkode: bab1c...8f8 Jeg klarer jo ikke det. Jeg må hjem tidlig, hvile og så avlyse alle avtaler 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Har jeg fått ME?? Må bare ligge????? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, Annamaria skrev: Har jeg fått ME?? Må bare ligge????? Du ble sikkert smittet av ME på toget. Er ikke inkubasjonstiden på 50 sekunder? Sikkert derfor hjernen din råtner også. Anonymkode: abecf...610 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, Annamaria skrev: Har jeg fått ME?? Må bare ligge????? Det er kanskje vennene dine som har smittet deg? Best å ikke ha noen venner spørr du meg så slipper man være redd.. Anonymkode: bab1c...8f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 Skrevet 16. november 2019 Visning er ikke lett stress. Spesielt ikke for deg i din tilstand. Anonymkode: b26ec...b56 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.