Gå til innhold

Om mishandleren er deg selv..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mine nærmeste sier at jeg mishandler meg selv og må slutte for å ikke ende opp som en katastrofe. At jeg tar livet mitt eller noe.
Men jeg er så lei av å føle på denne mindreveridgheten. Jeg vurderer nesten livet mitt snart. Jeg er en kvinne på 28 blandt resten av verdens befolkning så egentlig trengs jeg ikke. 

Anonymkode: 9e7f8...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men jeg mishandler egentlig meg selv. I måten jeg snakker mot meg på. Jeg psyker ned meg selv. Jeg kan straffe meg med enkelte ting om jeg ikke oppnår ting jeg forventer av meg selv. osv... :( Eller at hvis jeg ikke får meg jobb snart så får jeg sulte så og så lenge, eller måtte sove på guvlet.

Anonymkode: 9e7f8...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lider du av tvangstanker?

Anonymkode: 8397a...97d

hva har det egentlig med saken? Kan du forklare hva du mener med det i denne sammenheng? 

Anonymkode: 9e7f8...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, kupton skrev:

Fordelen med å være sin egen, er at en selv kan bestemme om en skal fortsette med det eller la være.

Så du kan bare bestemme deg for å slutte å drite sittende, eller la være? Blir nok litt vanskelig i starten, men øvelse gjør nok mester til slutt;)

Anonymkode: 37179...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, kupton skrev:

Fordelen med å være sin egen, er at en selv kan bestemme om en skal fortsette med det eller la være.

Hvordan skal en klare å slutte med det dersom noen feks viser deg at du ikke fortjener å ha en god helg? Hvordan skal en tenke i slike situasjoner? 
 

Jeg kan godt jobbe med å slutte med dette, men når jeg møter slike utfordringer så klarer jeg det ikke. Det er nok til å rasere hele prosjektet. 
 

Ps. Det med helg var bare et eks. 

Anonymkode: 2893c...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.29, AnonymBruker skrev:

hva har det egentlig med saken? Kan du forklare hva du mener med det i denne sammenheng? 

Anonymkode: 9e7f8...c71

fordi jeg kjenner en person med tvangstanker og ble påminnet av dette "Eller at hvis jeg ikke får meg jobb snart så får jeg sulte så og så lenge, eller måtte sove på guvlet."

du legger det inn på forum for psykiatri og da trodde jeg at det var ok å komme med noen tilbakemeldinger og spørsmål. Jeg beklager om det var feil tolket av meg.

Anonymkode: 8397a...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager om det var feil tolket av meg.

Jeg synes det var et fornuftig spørsmål du kom med. Jeg tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal en klare å slutte med det dersom noen feks viser deg at du ikke fortjener å ha en god helg? Hvordan skal en tenke i slike situasjoner? 
 

Jeg kan godt jobbe med å slutte med dette, men når jeg møter slike utfordringer så klarer jeg det ikke. Det er nok til å rasere hele prosjektet. 
 

Ps. Det med helg var bare et eks. 

Anonymkode: 2893c...34c

Så kan du forklare hvorfor du tror dette er tvangstanker?

Anonymkode: 9e7f8...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kan du forklare hvorfor du tror dette er tvangstanker?

Anonymkode: 9e7f8...c71

Jeg oppfattet at spørsmålet var retter til innlegg nr to. (Om å sulte seg og ligge på gulvet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...