Gå til innhold

"nye" brukere liksom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som i grunnen er litt interessant å se nå, er at det tilsynelatende har dukket opp flere nye brukere.

Men det er nok bare de samme brukerne med nye nick og nye kontoer.

Ikke sant dere?

Anonymkode: 5f2cc...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Enkelte brukere bytter nick veldig ofte og det er ikke en nyhet. Noen gamle nick har forsvunnet og nye har kommet, mest sannsynlig de samme folkene. En og annen er kanskje ny. Tror ikke dette forumet er veldig stort, med så veldig mange brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig bra med flere nye brukere. « Små samfunn « blir usunne etter hvert. Over tid formes man av hverandre og mener mer og mer det samme. 

Anonymkode: 0bff2...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært veldig bra med flere nye brukere. « Små samfunn « blir usunne etter hvert. Over tid formes man av hverandre og mener mer og mer det samme. 

Anonymkode: 0bff2...ccd

enig

Anonymkode: cb07f...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg for 2 år siden, Men ble bare med det ene innlegget den gangen og så fant jeg igjen forumet  nå nylig. Så kan vel kalle meg ny 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært her lenge nok til å evt legge merke til om gamle brukere registrerer seg på nytt, men jeg som ny bruker har i alle fall ikke gjort det. Har vært i mange år på andre forum, men ikke dette. 

Det jeg synes er mest rart er all denne kritikken/påpekningen som er ute og går for tiden. Både det som tas opp i denne tråden, at mange av de samme temaene går igjen osv. Men men. Det er vel rom for det også. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Det som i grunnen er litt interessant å se nå, er at det tilsynelatende har dukket opp flere nye brukere.

Men det er nok bare de samme brukerne med nye nick og nye kontoer.

Ikke sant dere?

Anonymkode: 5f2cc...630

Det vet vi ingenting om. Bare koselig med nye og gamle brukere. 

Anonymkode: 90df3...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet vi ingenting om. Bare koselig med nye og gamle brukere. 

Anonymkode: 90df3...049

Jo, det kan man vite noe om når det dukker opp nick man ikke har sett før. Noen virker nye, andre gamle som har byttet. Det er ikke vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...