Gå til innhold

Uvel av Abilify


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt på Abilify, 5 mg. Har tatt det to dager bare. Har disse to dagene følt meg uvel, kvalm og trøtt. Kjenner ingen virkning på kaoset i hodet. Fikk beskjed om å øke til 10 mg etter tre dager hvis det ikke ga effekt. Bør jeg det når jeg har bivirkninger da? 

Anonymkode: f6ba5...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp begynt på Abilify, 5 mg. Har tatt det to dager bare. Har disse to dagene følt meg uvel, kvalm og trøtt. Kjenner ingen virkning på kaoset i hodet. Fikk beskjed om å øke til 10 mg etter tre dager hvis det ikke ga effekt. Bør jeg det når jeg har bivirkninger da? 

Anonymkode: f6ba5...3c5

Slike bivirkninger er vanlig, og gir seg relativt raskt.

Anonymkode: 65e96...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også Abilify og fikk samme bivirkningene. Fikk beskjed av legen om at det kom til å gå over, men jeg taklet det ikke. Autoseponerte på dag 3. Men det er fordi jeg er en svak sjel. Takler fysiske bivirkner svært dårlig. 

Synes det virker litt rart å trappe opp etter bare 3 dager. Jeg fikk beskjed om at det kunne ta alt fra flere dager til flere uker før effekten inntreffer og at opptrapping skulle skje sakte. 

Men stol på legen din, hen kjenner deg bedre enn jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det like sannsynlig at jeg får samme bivirkninger av Zyprexa? 

Anonymkode: f6ba5...3c5

Da jeg brukte Zyprexa så merket jeg ingen uvelhet. Følte meg kun litt døsig og ganske tung i kroppen. Men det var til å leve med. Den verste bivirkningen med Zyprexa er for mange at de blir veldig, veldig sulten. Men noen slipper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det like sannsynlig at jeg får samme bivirkninger av Zyprexa? 

Anonymkode: f6ba5...3c5

Nei, der er det mest fedme som er synderen.

 

Mest behagelige psyk medisin jeg har tatt, som ikke er Benzodiazepin.

Anonymkode: 5e22e...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det like sannsynlig at jeg får samme bivirkninger av Zyprexa? 

Anonymkode: f6ba5...3c5

Nei.

Anonymkode: 65e96...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...