Gå til innhold

Hvorfor er akkurat DU interessert i psykiatri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør at du synes at dette forumet er interessant å lese og skrive på?

Er du pårørende, sliter du selv, eller er du her for å hjelpe andre? Eller synes du det bare er interessant å lese for å lære?

Anonymkode: 6a44c...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er både utdannet og har jobbet i feltet over svært mange år. Samtidig er jeg sykmeldt med depresjon og psykose. 

Anonymkode: 2654c...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har interessen fra før av da jeg er sykepleier og begynte å jobbe i psykiatrien i kommunen kort tid før jeg knakk helt sammen. Så er jeg jo psykisk syk da og det er interessant å lære og forstå, også gir det meg noe om jeg kanskje klarer å komme med noen gode tilbakemeldinger eller råd. Eller bare det å dele mine erfaringer som er ganske mange gjennom min tid som veldig syk. 

Anonymkode: 9b5b0...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på første utredningssamtale på DPS i morgen, da jeg vet at jeg trenger litt hjelp til omstrukturere tankegangen noe (kanskje mye). Jeg googlet først noe almennhelseproblematikk og kom da over dette forumet, som da også har denne underkategorien.

Har prøvd å følge litt ekstra med på om det er noen tråder om tips til første møte med DPS her, da jeg ikke har fått denne søkefunksjonen til å fungere helt.

Merker også at det sitter litt langt inne å svare på noe da jeg har en litt irrasjonell frykt for å bli identifisert :P

Anonymkode: 076c2...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukererfaring. Så jeg kom vel hit for å få svar på spørsmål jeg hadde om min sykdom. Da NHD var her, søkte jeg og få svar fra fagperson.

Anonymkode: e4ff8...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider