Gå til innhold

Parasitt i hodet


Gjest Annamaria

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria

Jeg vokste opp med katt. Siste diagnose var schizoaffektiv, før det bipolar. Jeg er stort sett sengeliggende nå fordi jeg har så stort ubehag i hjernen. Kan jeg sjekkes for hjerneparasitter? Skal til fastlegen i morgen. Jeg er en sosial person, som ikke lenger kan gjøre annet enn å ligge i sengen. Jeg har hatt det sånn avogpå i 7 år etter en mani med psykose og oppstart av antipsykotika. Bråkuttet abilify i 2013, men ble så dårlig i hjernen at jeg la meg inn og begynte igjen. Nå tar jeg 400 mg abilify maintena i mnd. Og 150 mg cisordinol hver andre uke. Ved innleggelse fikk jeg høyere doser og var bedre, MEN de trapper alltid ned før jeg skrives ut så regner med høyere doser er farlig. Demper AP den parasittiske aktivitet? De kaller det vrangforestillinger, men det er feil. Jeg kjenner helt klart et stort ubehag i hjernen og da greier jeg ikke fungere. Bør jeg ta MR? CT var normal. Kan jeg ta blodprøver? For å sjekke tokoplasma. Fins behandling nå i ettertid? Er maaange år siden jeg hadde katt.

 

Når jeg har hatt hallusinasjoner har de bare vart et øyeblikk, MEN skremt livskiten ut av meg. Burde man ikke ved reell psykoselidelse ha mer varige hallusinasjoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Annamaria skrev:

Jeg vokste opp med katt. Siste diagnose var schizoaffektiv, før det bipolar. Jeg er stort sett sengeliggende nå fordi jeg har så stort ubehag i hjernen. Kan jeg sjekkes for hjerneparasitter? Skal til fastlegen i morgen. Jeg er en sosial person, som ikke lenger kan gjøre annet enn å ligge i sengen. Jeg har hatt det sånn avogpå i 7 år etter en mani med psykose og oppstart av antipsykotika. Bråkuttet abilify i 2013, men ble så dårlig i hjernen at jeg la meg inn og begynte igjen. Nå tar jeg 400 mg abilify maintena i mnd. Og 150 mg cisordinol hver andre uke. Ved innleggelse fikk jeg høyere doser og var bedre, MEN de trapper alltid ned før jeg skrives ut så regner med høyere doser er farlig. Demper AP den parasittiske aktivitet? De kaller det vrangforestillinger, men det er feil. Jeg kjenner helt klart et stort ubehag i hjernen og da greier jeg ikke fungere. Bør jeg ta MR? CT var normal. Kan jeg ta blodprøver? For å sjekke tokoplasma. Fins behandling nå i ettertid? Er maaange år siden jeg hadde katt.

 

Når jeg har hatt hallusinasjoner har de bare vart et øyeblikk, MEN skremt livskiten ut av meg. Burde man ikke ved reell psykoselidelse ha mer varige hallusinasjoner? 

Var det ikke du som nettopp var på ferie hos venner? 

Anonymkode: a8666...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det ikke du som nettopp var på ferie hos venner? 

Anonymkode: a8666...f92

Ja og da måtte jeg reise hjem før tiden og legge meg i sengen og der har jeg ligget siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare skulle legge dette fra deg og konsentrere deg om noe annet. 

Anonymkode: 3c681...63c

Hvordan skal jeg gjøre det når ubehaget i hjernen er så stort at jeg er sengeliggende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annamaria skrev:

Hvordan skal jeg gjøre det når ubehaget i hjernen er så stort at jeg er sengeliggende?

Gå til legen i morgen.

Anonymkode: 83d97...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Annamaria skrev:

Hvordan skal jeg gjøre det når ubehaget i hjernen er så stort at jeg er sengeliggende?

Hvordan hjelper det hjernen din å finne ut av dette? 

Anonymkode: 3c681...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan hjelper det hjernen din å finne ut av dette? 

Anonymkode: 3c681...63c

Jeg leter etter løsning for å bli bedre. Har slitt i 7 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annamaria skrev:

Jeg leter etter løsning for å bli bedre. Har slitt i 7 år

I 7 år bare? Da er du heldig, jeg har slitt siden tidlig barneår egentlig hele livet.

Anonymkode: a8666...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I 7 år bare? Da er du heldig, jeg har slitt siden tidlig barneår egentlig hele livet.

Anonymkode: a8666...f92

Heldig? Jeg ble sendt til psykolog første gang jeg var 10 år. 27 år siden. Innlagt da jeg var 11. Men dette med ubehaget i hjernen spesifikt har vart i 7 år. Så heldig er jeg IKKE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg leter etter løsning for å bli bedre. Har slitt i 7 år

Men hvorfor drar du langt avgårde når du ikke tåler stress?

Anonymkode: 83d97...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor drar du langt avgårde når du ikke tåler stress?

Anonymkode: 83d97...4c2

Jeg visste ikke dette var stress. Jeg skal flytte dit og trenger gå visning. Har du noe som helst svar til det jeg spørr om eller skal du bare kverulere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg visste ikke dette var stress. Jeg skal flytte dit og trenger gå visning. Har du noe som helst svar til det jeg spørr om eller skal du bare kverulere

Hva med å lære av tidligere erfaringer, og ikke gjøre de samme feilene igjen og igjen?

Anonymkode: 83d97...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å lære av tidligere erfaringer, og ikke gjøre de samme feilene igjen og igjen?

Anonymkode: 83d97...4c2

Nå tåler jeg ikke annet enn å ligge i senga mi, er det feil å gå på butikken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annamaria skrev:

Nå tåler jeg ikke annet enn å ligge i senga mi, er det feil å gå på butikken???

Kanskje du bør få noen til å handle for deg inntil du føler deg bedre.

Anonymkode: 83d97...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bør få noen til å handle for deg inntil du føler deg bedre.

Anonymkode: 83d97...4c2

Kanskje jeg må finne ut eksakt hva som er galt og som plager hjernen min så jeg får startet et vanlig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg vokste opp med katt. Siste diagnose var schizoaffektiv, før det bipolar. Jeg er stort sett sengeliggende nå fordi jeg har så stort ubehag i hjernen. Kan jeg sjekkes for hjerneparasitter? Skal til fastlegen i morgen. Jeg er en sosial person, som ikke lenger kan gjøre annet enn å ligge i sengen. Jeg har hatt det sånn avogpå i 7 år etter en mani med psykose og oppstart av antipsykotika. Bråkuttet abilify i 2013, men ble så dårlig i hjernen at jeg la meg inn og begynte igjen. Nå tar jeg 400 mg abilify maintena i mnd. Og 150 mg cisordinol hver andre uke. Ved innleggelse fikk jeg høyere doser og var bedre, MEN de trapper alltid ned før jeg skrives ut så regner med høyere doser er farlig. Demper AP den parasittiske aktivitet? De kaller det vrangforestillinger, men det er feil. Jeg kjenner helt klart et stort ubehag i hjernen og da greier jeg ikke fungere. Bør jeg ta MR? CT var normal. Kan jeg ta blodprøver? For å sjekke tokoplasma. Fins behandling nå i ettertid? Er maaange år siden jeg hadde katt.

Det er lidelsen din som angriper hodet ditt Annamaria. AP kan redusere noe av den aktiviteten du kjenner i hjernen. Hvorfor trapper de ned før utskrivelse?

 

46 minutter siden, Annamaria skrev:

 

Når jeg har hatt hallusinasjoner har de bare vart et øyeblikk, MEN skremt livskiten ut av meg. Burde man ikke ved reell psykoselidelse ha mer varige hallusinasjoner? 

Nei, ikke nødvendigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria
21 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er lidelsen din som angriper hodet ditt Annamaria. AP kan redusere noe av den aktiviteten du kjenner i hjernen. Hvorfor trapper de ned før utskrivelse?

 

Nei, ikke nødvendigvis. 

Har du hørt om andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...