Gå til innhold

Å ta viktige beslutninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid anbefales det at man venter med å ta viktige beslutninger når man er ustabil inni seg? Jeg tenker da på dager og uker. 

Anonymkode: 41fcd...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tenker jeg ofte på et ordtak, men husker ikke hvor det kommer fra: "I gledens stund skal man ikke gi løfter. I vredens stund skal man ikke svare på brev." Ut av dette leser jeg at så lenge du er i affekt (følelsesmessig påvirket) bør du ikke ta viktige beslutninger eller avgjørelser. Det heter seg jo også det at man aldri skal forsøke å ta livet av seg i alkoholpåvirket tilstand. Det er noe av det samme. Da er man litt ute av vater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg skal gi det tid og Ikke ta beslutninger før jeg er over den emosjonelle krisen jeg befinner meg i. Takk for svar, ES 👍

Anonymkode: 41fcd...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg skal gi det tid og Ikke ta beslutninger før jeg er over den emosjonelle krisen jeg befinner meg i. Takk for svar, ES 👍

Anonymkode: 41fcd...ad9

 

Trolig en av de klokeste og beste beslutningene du kan ta akkurat nå for deg selv og kanskje din egen fremtid :) 

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eva Sofie skrev:

 

Trolig en av de klokeste og beste beslutningene du kan ta akkurat nå for deg selv og kanskje din egen fremtid :) 

Det er nok det. Må tenke godt igjennom det. 

Anonymkode: 41fcd...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...