Gå til innhold

Å være kald


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer noen å være så kalde at de tramper på noen som ligger nede? Jeg forstår det ikke. Jeg hadde aldri klart det. 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, kupton skrev:

Kan du gi et eksempel på slik adferd?

Husk at på deg selv kjenner du ingen andre. Mennesker er svært ulike.

Jeg er ikke kald hvis det er det du mener. 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket grunnlag kan du mene at jeg er kald, Kupton? Kjenner du meg? Vennligst svar på dette. Jeg skal komme med eksempler i kveld når jeg har bedre tid. 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg virkelig tolkes slik? Du forstår ikke hvorfor noen er kalde fordi du er så varm selv. Da ber jeg deg forstå at ikke alle er som deg. På deg selv kjenner du ingen andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått noen tilbakemeldinger på at jeg er kald i RL, heller tvert om. Men jeg skal gå inn i meg selv og kjenne godt etter om jeg er det, jeg tar til meg det jeg kan lære på.  Takk for svar. 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått noen tilbakemeldinger på at jeg er kald i RL, heller tvert om. Men jeg skal gå inn i meg selv og kjenne godt etter om jeg er det, jeg tar til meg det jeg kan lære på.  Takk for svar. 

Anonymkode: a3252...5a5

Tror du misforstår...Er vel ingen som har ment at du er kald. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått noen tilbakemeldinger på at jeg er kald i RL, heller tvert om. Men jeg skal gå inn i meg selv og kjenne godt etter om jeg er det, jeg tar til meg det jeg kan lære på.  Takk for svar. 

Anonymkode: a3252...5a5

Du har ikke fått noen tilbakemeldinger om at du er kald i denne tråden heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått noen tilbakemeldinger på at jeg er kald i RL, heller tvert om. Men jeg skal gå inn i meg selv og kjenne godt etter om jeg er det, jeg tar til meg det jeg kan lære på.  Takk for svar. 

Anonymkode: a3252...5a5

Du tolker det Kupton skriver feil. Han sier du er varm, ikke kald. . Det mange grunner til at andre oppfører seg slik de gjør. Selv om du er uenige i deres væremåte betyr det ikke nødvendigvis at de er kalde, men  du tolker det slik. Er lettere for andre å svare på spørsmålet hvis du kommer med konkrete eksempler. 

Anonymkode: de1a1...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tolker det Kupton skriver feil. Han sier du er varm, ikke kald. . Det mange grunner til at andre oppfører seg slik de gjør. Selv om du er uenige i deres væremåte betyr det ikke nødvendigvis at de er kalde, men  du tolker det slik. Er lettere for andre å svare på spørsmålet hvis du kommer med konkrete eksempler. 

Anonymkode: de1a1...909

Ok. Da forstår jeg. Takk 👍

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tolker det Kupton skriver feil. Han sier du er varm, ikke kald. . 

Tror du også tolker kupton feil her, for han sier ikke direkte at hun er varm... Det jeg tror han mener med dette er at vedkommende selv mener at hun er så varm mens andre er kalde...

Anonymkode: 91167...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilket grunnlag kan du mene at jeg er kald, Kupton? Kjenner du meg? Vennligst svar på dette. Jeg skal komme med eksempler i kveld når jeg har bedre tid. 

Anonymkode: a3252...5a5

Her overtolker du og tar til deg noe som ikke er blitt sagt, som negativt og krenkende. Forstå det den som kan...

Anonymkode: 91167...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du også tolker kupton feil her, for han sier ikke direkte at hun er varm... Det jeg tror han mener med dette er at vedkommende selv mener at hun er så varm mens andre er kalde...

Anonymkode: 91167...b97

Det var sånn jeg også tolket det første gang. 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du også tolker kupton feil her, for han sier ikke direkte at hun er varm... Det jeg tror han mener med dette er at vedkommende selv mener at hun er så varm mens andre er kalde...

Anonymkode: 91167...b97

ja, godt mulig jeg mistolket det selv 🙂 Ser den første setningen kom litt feil ut. Jeg mente ikke at han direkte mente at ts er varm, men at ts kanskje har blitt skuffet/såret/sint fordi h*n hadde en viss forventing til  andre. Mens det egentlig er mye mer nyansert enn som så. 

Anonymkode: de1a1...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta på deg ullsokker og et pledd hvis du fryser. 

Anonymkode: ba18f...f7e

hehe, er det asperger på sitt beste? :)

Anonymkode: 2452b...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, godt mulig jeg mistolket det selv 🙂 Ser den første setningen kom litt feil ut. Jeg mente ikke at han direkte mente at ts er varm, men at ts kanskje har blitt skuffet/såret/sint fordi h*n hadde en viss forventing til  andre. Mens det egentlig er mye mer nyansert enn som så. 

Anonymkode: de1a1...909

Forstår det slik jeg også 

Anonymkode: a3252...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...