Gå til innhold

Slet ut skoene mine på 7 måneder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte kjøpe nye joggesko på nettet fordi skoene mine var helt utslitt å se på. De så stygge ut. Jeg kjøpte nye til en billig penge. I underkant av 500 kr på tilbud. Og kastet skoene som jeg har brukt på jobb, trening og i alle anledninger i søppelet. 

Sliter dere ut sko så fort? Syv måneder? Men jeg hadde heldigvis brukt dem mye. De kostet 700 kr. Men bittert å kaste dem etter kun 7 måneder. 

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

da jeg hadde hund slet jeg ut et par dyre joggesko på 3.5 mnd :) 

Anonymkode: a763b...1c7

En trøst.  Ja jeg klarte en gang å slite ut et par dyre joggesko på ca 3 måneder selv en gang. 

Jeg brukte disse skoene hele tiden til alt. Går mye i jobben og må derfor ha gode sko på beina. Så mulig det ikke er rart de ble slitt for de var de eneste jeg brukte til alle anledninger. :)

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte kjøpe nye joggesko på nettet fordi skoene mine var helt utslitt å se på. De så stygge ut. Jeg kjøpte nye til en billig penge. I underkant av 500 kr på tilbud. Og kastet skoene som jeg har brukt på jobb, trening og i alle anledninger i søppelet. 

Sliter dere ut sko så fort? Syv måneder? Men jeg hadde heldigvis brukt dem mye. De kostet 700 kr. Men bittert å kaste dem etter kun 7 måneder. 

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Dersom det er de enste skoene du har brukt de 7 mnd og de er brukt mye så er det ikke rart at de alt er utslitte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Dersom det er de enste skoene du har brukt de 7 mnd og de er brukt mye så er det ikke rart at de alt er utslitte. :) 

Ja de er de eneste skoene. Jeg burde nok ha to par sko. 

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de er de eneste skoene. Jeg burde nok ha to par sko. 

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Det er godt for både føtter og sko å ha flere par å veksle mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er godt for både føtter og sko å ha flere par å veksle mellom. 

Jeg bestilte meg et billig par sko til. Var en del sko på tilbud på nettet til halv pris. Gode joggesko og billige nå når de er nedsatt.  Ja orker ikke å gå med samme par sko både på jobb og hjemme. Det føles mye bedre for helsen å ha flere par. . Så nå har jeg to par joggesko og jeg har et par goretex vintersko liggende itilegg som jeg bruker kun når været er dårlig  :)

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En trøst.  Ja jeg klarte en gang å slite ut et par dyre joggesko på ca 3 måneder selv en gang. 

Jeg brukte disse skoene hele tiden til alt. Går mye i jobben og må derfor ha gode sko på beina. Så mulig det ikke er rart de ble slitt for de var de eneste jeg brukte til alle anledninger. :)

Anonymkode: 5c5d9...3ff

var slik med mine også. Kjøp deg noen flere på salg så har du litt å bytte på :) 

Anonymkode: a763b...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

var slik med mine også. Kjøp deg noen flere på salg så har du litt å bytte på :) 

Anonymkode: a763b...1c7

Jeg kjøpte to par på salg  :). Burde hatt enda flere men nå har jeg ihvertfall et som jeg skal bruke på jobb. Og et i fritiden  :) . Er ikke så lurt å bruke samme skopar både på jobb og privat og på trening. Var ikke rart de ble utslitt  

Anonymkode: 5c5d9...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...