Gå til innhold

Syre smak i munnen av stress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett?

Anonymkode: d9ef3...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd det før og finner ingenting når jeg googler om hvorfor dette skjer eller hva jeg kan gjøre for å få vekk smaken?

Anonymkode: d9ef3...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du magesår, sure oppstøt osv kan gi syresmak i munnen

Anonymkode: 8ce75...08f

Da hadde jeg vel merket at jeg hadde vondt i mage/hals/svelg?

Anonymkode: d9ef3...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett?

Anonymkode: d9ef3...f43

Jeg opplever lignende, men det er pga litt mye kaffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd å få en syre smak i munnen av stress? Kjenner smaken tydelig av leppene og. Går ikke på medisiner eller bruker noe annet som skulle si at det er en vanlig reaksjon på det. Er litt stresset (men har ikke angst), og kjenner jeg meg litt forkjølet men ellers ingenting spesielt. Kjenner det ganske tydelig, trodde kanskje jeg hadde kommet borti noe eller, men det forsvinner ikke uansett?

Anonymkode: d9ef3...f43

Fikk det den gangen jeg var avhengig av Coca cola med sukker i. 

Anonymkode: 874f3...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg vel merket at jeg hadde vondt i mage/hals/svelg?

Anonymkode: d9ef3...f43

jeg merket ikke noe til smerter den gang jeg var plaget av det.

Anonymkode: 8ce75...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...