Gå til innhold

Kupton- svingninger


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har opplevd endring i svingningene de siste månedene og lurer på hva det kan være. Jeg malte kjøkkenet og hadde bra med energi og greit humør da jeg gjorde det. Dag 1. Vask av vegger, dag 2. Pussing av vegger. dag 3. ett trøkk grunning, dag 4. ett trøkk maling så reiste jeg vekk før siste strøk for å slappe litt av, men dro hjem et par dager tidligere enn planlagt fordi jeg ville bli ferdig og siste strøk ble gjort. To dager etter jeg ble ferdig hadde jeg veldig dårlig med energi, dårlig konsentrasjon, økt paranoia og mer nedfor (ikke veldig mye deprimert og ikke selvmordstanker). Jeg tror jeg gikk på en smell. Forsøkte brukerstyrt innleggelse som bare hjalp litt og var likens etter kun et par dager. Jeg var da slik i nesten 7 uker før jeg kom ovenpå igjen for ca ei uke siden, men merker jeg er litt høy oppe igjen og jeg blir sykt pratesjuk når jeg er slik. Jeg "skravler" litt sånt generelt, men blir verre om jeg er litt oppe. Er på brukerstyrt igjen i et forsøk på å roe dette litt og forhindre ny smell, men etter 3 dag er det lite og ingen endring. Under et stabiliseringsopphold i 2017 var jeg også slik. Ei uke litt høy oppe og uken etterpå følte meg nesten som et vrak. Bipolar er vel lite sannsynlig da jeg bare har økt energi, bedre humør, tåler mer og mer pratsom. Jeg er litt mer urolig også. Jeg er like sparsom med penger som ellers, tar hensyn til andre slik jeg ellers gjør og jeg liker ikke å kjøre fort eller fart generelt. Hva kan dette være? Det er ganske plagsomt og er 2 gang på kort tid det skjer. Til info så har jeg tidligere forsøkt laminctal, men ble mer energiløs og nedfor av den, orfiril fikk jeg IBS av og wellbutrin fikk jeg allergisk reaksjon av. Bruker 2 × 25 mg seroquel og 25 mg sarotex for søvn. Jeg er ikke høyt oppe på morningen og det tror jeg skyldes medisinene som gjør meg ganske morgentrøtt. Håper dette er forståelig skrevet og hadde satt pris på svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt god effekt av Remeron og sarotex på depresjoner, men jeg la på meg 20 kilo på ca 2 måneder av Remeron så måtte slutte med den og svettet ekstremt mye av sarotexen så der ble dosen redusert. Jeg har også forsøkt abilify som jeg ble ganske dårlig av, cipralex ble jeg energifattig og flat av, fluanxol 0,5 mg hadde ikke effekt og 1 mg ble jeg impulsiv og litt høyt oppe av, circadin fikk jeg voldsomt rastløse ben av. Jeg har forsøkt mye og tåler lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...