Gå til innhold

Hva er du flink til!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe du er SKIKKELIG god på :) ? F.eks å spille baryton.. eller tegne? Snakke med andre? Lese mennesker? Se på TV :P

Anonymkode: a3764...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2019 den 11.57, AnonymBruker skrev:

Er det noe du er SKIKKELIG god på :) ? F.eks å spille baryton.. eller tegne? Snakke med andre? Lese mennesker? Se på TV :P

Anonymkode: a3764...0f8

Ta vare på meg selv. 

Anonymkode: fa951...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ekstremt godt fargesyn og kan se nyanser de fleste andre går glipp av. I tester der man skal plassere 30  fargeprøver per farge fra lysest til mørkest får jeg full score på alt hver gang. Jeg kan også vanligvis lett se hvilke farger som er brukt for å blande en ny. Ikke akkurat det nyttigste å være flink til kanskje, men det er da noe. Jeg er også ganske god til å pønske ut hvordan man kan lage ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god til å lese noter ("synge fra bladet" som vi korsangere kaller det) og til å uttrykke meg - både skriftlig og slik at jeg kan formidle ting jeg har greie på, til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, laban skrev:

Jeg er god til å lese noter ("synge fra bladet" som vi korsangere kaller det) og til å uttrykke meg - både skriftlig og slik at jeg kan formidle ting jeg har greie på, til andre.

Skulle då gjerne kunnet noter ordentlig! En svøpe å være relativt musikalsk, men komme til kort med er moteblad.

 

Jada, mine foreldre forsøkte, og sendte meg til pianotimer, men jeg var for utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xtra skrev:

Skulle då gjerne kunnet noter ordentlig! En svøpe å være relativt musikalsk, men komme til kort med er moteblad.

Ekstra stort vinglass i kveld, eller hva? "Moteblad" 😁

Jeg liker å tenke på noter som det eneste verdensspråket som fungerer helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, laban skrev:

Ekstra stort vinglass i kveld, eller hva? "Moteblad" 😁

Jeg liker å tenke på noter som det eneste verdensspråket som fungerer helt. 

Var bare én bokstav feil, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 minutter siden, Xtra skrev:

Var bare én bokstav feil, da ;)

Det var vel litt mer enn bare  én bokstav, men jeg dømmer ingen:

9 timer siden, Xtra skrev:

men komme til kort med er moteblad.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Xtra skrev:

Skulle då gjerne kunnet noter ordentlig! En svøpe å være relativt musikalsk, men komme til kort med er moteblad.

 

21 minutter siden, Xtra skrev:

Var bare én bokstav feil, da ;)

Motebladet var den morsomme feilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, laban skrev:

Jeg liker å tenke på noter som det eneste verdensspråket som fungerer helt. 

Ja, noter er den ultimate blanding av verdensspråk og matematikk, som formidler noe så fantastisk som ulike tonerekker satt sammen slik at det blir musikk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev her om dagen ble visst fjernet mens jeg sov, aner ikke hvorfor, så jeg får vel si noe annet da, eller på en annen måte...

  • Som Laban, er jeg flink til å lese noter. 
  • Jeg er flink til å slappe av og nyte øyeblikket
  • Jeg har et godt sovehjerte 😄 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å reise meg igjen etter å ha trynet skikkelig. Har gjort det så mange ganger at jeg har kommet ut av tellinga.  Jeg er også flink til å samarbeide.  Er visstnok flink til å kjøre bil. Og svømme kan jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...