Gå til innhold

Den beste vokalisten. Ever.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle sånne hardrockere fremstår tilbakestående for meg.

Liking heavy metal music is a sign of high intelligence, research suggests.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er en grunn til at jeg skyr sånn "musikk". Det er jo ikke musikk, det er bare en helvetes støy i dobbel forstand. Kaller det Satan-musikk. 

Anonymkode: 2b020...002

Elsker Satan-musikk.

 

Anonymkode: 99752...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Alle sånne hardrockere fremstår tilbakestående for meg. Er en grunn til at jeg skyr sånn "musikk". Det er jo ikke musikk, det er bare en helvetes støy i dobbel forstand. Kaller det Satan-musikk. 

Anonymkode: 2b020...002

Du har lite kunnskap om emnet ser jeg. Hardrock er ett begrep om band som Bon Jovi, AC/DC o.l. Den videoen med Obituary er deathmetal, en av få sjangre som bruker gruff vokal. I black metal er det mer ett slags skrik. I heavy metal så synger de. Det er mange store sangere innenfor forskjellige sjangere i metal. Att growling og shrieks oppleves som bråkete er noe jeg kan forstå det gjør for uinnvidde. Man liker det man liker.

Jeg bemerker også att du (som alle andre), ikke har noen definisjonsmakt på hva som er "musikk", annet enn for deg selv.

Endret av worrisome_plenty .2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (3 minutter siden):

Du har lite kunnskap om emnet ser jeg. Hardrock er ett begrep om band som Bon Jovi, AC/DC o.l. Den videoen med Obituary er deathmetal, en av få sjangre som bruker gruff vokal. I black metal er det mer ett slags skrik. I heavy metal så synger de.

Jeg registrerer att du ikke har noen definisjonsmakt på hva som er "musikk", annet enn for deg selv.

Black metal og death metal var det det het ja. Bare skrik skrål og mental retardasjon. 

Anonymkode: 2b020...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Black metal og death metal var det det het ja. Bare skrik skrål og mental retardasjon. 

Anonymkode: 2b020...002

Jøye meg, ta deg en kongen av danmark da Olga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (Akkurat nå):

Jøye meg, ta deg en kongen av danmark da Olga!

Suger allerede på en nå faktisk 😁

Anonymkode: 2b020...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Black metal og death metal var det det het ja. Bare skrik skrål og mental retardasjon. 

Anonymkode: 2b020...002

Her er litt musikk du kan kose deg med på Halloween-kvelden.

 

Anonymkode: 68157...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er litt musikk du kan kose deg med på Halloween-kvelden.

 

Anonymkode: 68157...75d

Ellers takk du! 😁😅

Anonymkode: 2b020...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ellers takk du! 😁😅

Anonymkode: 2b020...002

Du som er i åndse eliten, hører vel mest på svensktoppar!? Der er det høy IQ, og ekte skjønnsang. Spell noe kongen av campingplassen med Ole Ivars? Det setter vel ikke portvinen i halsen?

 

Endret av worrisome_plenty .2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (38 minutter siden):

Du som er i åndse eliten, hører vel mest på svensktoppar!? Der er det høy IQ, og ekte skjønnsang. Spell noe kongen av campingplassen med Ole Ivars? Det setter vel ikke portvinen i halsen?

 

Nuvel. De trenger da ikke å bli ufin tilbake. Det er bare jeg som kan tillate meg det siden jeg er i åndse eliten. 

Anonymkode: 2b020...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nuvel. De trenger da ikke å bli ufin tilbake. Det er bare jeg som kan tillate meg det siden jeg er i åndse eliten. 

Anonymkode: 2b020...002

Ufin? Jeg sa jo til og med at du var i åndse eliten! Høyere kompliment er vanskelig å oppdrive. Jeg har ingenting annet enn beundring for dine dyptpløyende og sterkt personlige betraktninger rundt hardrock. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

worrisome_plenty .2 skrev (13 minutter siden):

Ufin? Jeg sa jo til og med at du var i åndse eliten! Høyere kompliment er vanskelig å oppdrive. Jeg har ingenting annet enn beundring for dine dyptpløyende og sterkt personlige betraktninger rundt hardrock. 

Hør hør!

Anonymkode: 2b020...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...