Gå til innhold

Bursdagsfeiring av voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Ja, hvorfor skulle ikke det være greit? Man kan ha ulike tradisjoner for sånt.  Å invitere sine nærmeste på kaffe er nær opptil tradisjonen i min familie, men andre kan gjøre ting annerledes. Er det "rund dag", kan det være naturlig (men ikke nødvendig) å gjøre litt mer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Det er greit for de som liker det. Her går vi ut og spiser når noen har bursdag,men går i selskap til foreldrene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, laban skrev:

Ja, hvorfor skulle ikke det være greit? Man kan ha ulike tradisjoner for sånt.  Å invitere sine nærmeste på kaffe er nær opptil tradisjonen i min familie, men andre kan gjøre ting annerledes. Er det "rund dag", kan det være naturlig (men ikke nødvendig) å gjøre litt mer ut av det.

Det er noen som mener det er forbeholdt barn. 

Jeg synes sånt er hyggelig, og hadde det derimot vært Uhyggelig hadde jeg ikke dratt.

Anonymkode: 01137...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er greit for de som liker det. Her går vi ut og spiser når noen har bursdag,men går i selskap til foreldrene mine. 

Går aldri ut og spiser, kan ikke 😕 Men sånn ellers er det jo hyggelig med selskap. Bortsett fra når jeg holder selskapene da.

Anonymkode: 01137...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går aldri ut og spiser, kan ikke 😕 Men sånn ellers er det jo hyggelig med selskap. Bortsett fra når jeg holder selskapene da.

Anonymkode: 01137...8b2

Kan du ikke det? Det er hyggelig å gå ut å spise, fin feiring det. :) Ja det er jo ikke så ofte folk treffes i dag i grunn, så selskap er bare hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Det er vel hyggelig det, vel, selv om det ikke er noe man forventer. Skjønner ikke helt hvorfor det ikke skulle være greit.

 

Har et par venninner som inviterer venninner hvert år i forbindelse med bursdagen sin, det er hyggelig tradisjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kan du ikke det? Det er hyggelig å gå ut å spise, fin feiring det. :) Ja det er jo ikke så ofte folk treffes i dag i grunn, så selskap er bare hyggelig. 

NEI. For jeg har en sykdom som gjør at jeg får allergi hvis maten er forurenset med en rekke matvarer.

Jeg er helt enig i at det er hyggelig, derfor er det ekstra trist at jeg aldri kan være med på det. Når jeg feirer folk i min familie kan jeg heller ikke spise kaker. Men man lærer seg å sette pris på andre ting. 

Anonymkode: 01137...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Det er vel hyggelig det, vel, selv om det ikke er noe man forventer. Skjønner ikke helt hvorfor det ikke skulle være greit.

 

Har et par venninner som inviterer venninner hvert år i forbindelse med bursdagen sin, det er hyggelig tradisjon

Det er noen som mener at folk inviterer bare for å få gaver? Og at feiring av bursdager er noe forbeholdt mindreårige

Anonymkode: 01137...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er noen som mener at folk inviterer bare for å få gaver? Og at feiring av bursdager er noe forbeholdt mindreårige

Anonymkode: 01137...8b2

Det er en smålig tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig med bursdagsselskap også for voksne. Vi feirer alltid mine foreldre (kaffebesøk med barn, svigerbarn og barnebarn, oldebarn - alle kommer ikke alltid, men de som kan. I år hadde vi også middag hos min mor). Jeg ber som regel mine foreldre når jeg har bursdag, innimellom har jeg også venninneselskap, men nå er det noen år siden. Mannen min har bursdag i juli, og det kommer litt an på hvor vi er, om vi har selskap eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Det er da koselig det. 😊 Jeg har ikke hatt andre feiringer enn at kjæresten, ungene og jeg har spist ute eller bakt en kake de siste årene, det holder for meg. På 50-årsdagen slo jeg på stortromma og leide lokale og hadde selskap for min og kjærestens familie, det var koselig. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som mener at folk inviterer bare for å få gaver? Og at feiring av bursdager er noe forbeholdt mindreårige

Anonymkode: 01137...8b2

Jøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen som mener at folk inviterer bare for å få gaver? Og at feiring av bursdager er noe forbeholdt mindreårige

Anonymkode: 01137...8b2

Da lar man bare være å invitere de som mener det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også noen (HER INNE) som mener det å få gaver til jul også er forbeholdt barn.

Anonymkode: 01137...8b2

Har man stor familie sammen på julaften er det vel ikke uvanlig å droppe gaver mellom voksne, i hvertfall mellom de voksne som har barn som får gaver. Er det uhørt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er "greit" at voksne feirer bursdagen sin? Inviterer folk på kaffe.

Anonymkode: 01137...8b2

Voksne får feire bursdagen sin akkurat som de vil. Det er en av gledene med å bli voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...