Gå til innhold

Noen som kjenner til Sola dps?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir sannsynligvis innleggelse på meg snart, og kan velge fritt sykehusvalg. Noen som har erfaring fra Sola? 

Anonymkode: 02a47...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir sannsynligvis innleggelse på meg snart, og kan velge fritt sykehusvalg. Noen som har erfaring fra Sola? 

Anonymkode: 02a47...b85

Hva er grunnen til at du vil legges inn?

Anonymkode: 317ee...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at du vil legges inn?

Anonymkode: 317ee...cf7

Godt spørsmål. Man kan få anbefalt innleggelse av lege, men det er pasienten selv som til syvende og sist bestemmer så lenge ikke tvangsparagrafen er oppfylt. 

Jeg selv takket f.eks nei til innleggelse for ikke så lenge siden, siden jeg ikke så behovet. Jeg ble anbefalt det, men ville ikke. 

Anonymkode: fb18f...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innlagt på sola DPS ved tre anledninger,  har vært fornøyd med behandlingen jeg fikk der. 

Anonymkode: 268a3...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at du vil legges inn?

Anonymkode: 317ee...cf7

Jeg er egentlig ganske ambivalent, men alle rundt meg mener jeg bør. Pga alvorlig depresjon og noe psykose. For å finne ro og avlaste familien min. 

Anonymkode: 02a47...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært innlagt på sola DPS ved tre anledninger,  har vært fornøyd med behandlingen jeg fikk der. 

Anonymkode: 268a3...c66

Takk for svar! Jeg har fått inntrykk av at det er en bra dps. 

Anonymkode: 02a47...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...