Gå til innhold

Konflikt med arb.giver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere

Håper noen vet noe om dette. Jeg har kommet i en konflikt med arbeidsgiver i en bydel i Oslo kommune. Dette er en situasjon jeg sammen med fagforening kun ser én løsning på. Jeg må finne meg ny jobb i en annen bydel. Hva skjer da med min personalmappe? Blir den oversendt ny bydel? Hvordan kan jeg søke jobb uten at dette kommer i veien for meg?

Noen med erfaring/ råd?

Hilsen

Fortvilet

Anonymkode: 762c1...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere

Håper noen vet noe om dette. Jeg har kommet i en konflikt med arbeidsgiver i en bydel i Oslo kommune. Dette er en situasjon jeg sammen med fagforening kun ser én løsning på. Jeg må finne meg ny jobb i en annen bydel. Hva skjer da med min personalmappe? Blir den oversendt ny bydel? Hvordan kan jeg søke jobb uten at dette kommer i veien for meg?

Noen med erfaring/ råd?

Hilsen

Fortvilet

Anonymkode: 762c1...199

Mener du jobb men i samme type bedrift siden du snakker om personalmappe? Hvorfor må du egentlig skifte bydel? La oss si du jobber hos baker hansen, du kan jo likevel jobbe i samme bydel men nå på Meny butikken i stedet (skjønner du? Dårlig forklart men) :) 

Anonymkode: 9fda3...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere

Håper noen vet noe om dette. Jeg har kommet i en konflikt med arbeidsgiver i en bydel i Oslo kommune. Dette er en situasjon jeg sammen med fagforening kun ser én løsning på. Jeg må finne meg ny jobb i en annen bydel. Hva skjer da med min personalmappe? Blir den oversendt ny bydel? Hvordan kan jeg søke jobb uten at dette kommer i veien for meg?

Noen med erfaring/ råd?

Hilsen

Fortvilet

Anonymkode: 762c1...199

Personalmappe, hva er det? En fysisk mappe? Har ikke Oslo kommune personalinfo lagret digitalt slik andre kommuner har? 

I min kommune ville personalinfo fulgt deg over i ny avdeling/enhet, men det ville ikke vært et problem. Det lagres ikke konfidesiell info på personalsiden, kun fakta om arbeidsforholdet (som feks lengde på arbeidsforholdet, lønnsnivå, sykefravær, overtid og avspaseringsoversikt etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...