Gå til innhold

Kjære Dixi i Stavanger

Anbefalte innlegg

Hvis en ringer til dere så kommer en til en telefonsvarer. Den opplyser om at det ikke er noen tilstede skkurat nå, men at det er kontortid på onsdager fra 18 til 21. Og det er jo fint.

Men det samme skjer hvis en ringer på onsdager mellom klokken 18 til 21. Og det var ingen på kontoret. (Jeg kjørte nemlig innom) Hvor er dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45186-kj%C3%A6re-dixi-i-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann leenie!

Jeg var innom DIXI Stavanger på onsdag!, jeg hadde ikke vakt selv, men måtte innom. Dessverre kunne ikke den som skulle ha vakt komme, og vi klarte dessverre ikke å få tak i noen andre til å sitte den vakta! Jeg beklager så mye!!!!!!!!!!!

Selv skal jeg sitte vakt neste onsdag, og du er hjertelig velkommen til å prate med meg da!!!!!!

Beklager igjen så mye, men av og til skjærer det seg og vi klarer ikke å finne en ny telefonvakt. Håper du forstår dette, da alle er frivillige og gjør en kjempe innsats!

Håper du tar kontakt med oss igjen senere og at din opplevelse av oss blir mer positiv da!

Klem

Synnøve

Heisann leenie!

Jeg var innom DIXI Stavanger på onsdag!, jeg hadde ikke vakt selv, men måtte innom. Dessverre kunne ikke den som skulle ha vakt komme, og vi klarte dessverre ikke å få tak i noen andre til å sitte den vakta! Jeg beklager så mye!!!!!!!!!!!

Selv skal jeg sitte vakt neste onsdag, og du er hjertelig velkommen til å prate med meg da!!!!!!

Beklager igjen så mye, men av og til skjærer det seg og vi klarer ikke å finne en ny telefonvakt. Håper du forstår dette, da alle er frivillige og gjør en kjempe innsats!

Håper du tar kontakt med oss igjen senere og at din opplevelse av oss blir mer positiv da!

Klem

Synnøve

OK. Jeg skjønner problemet...

Mulig jeg stikker innom en tur på onsdag :)

Det var egentlig telefonvakter og sånn jeg ville snakket litt om...

OK. Jeg skjønner problemet...

Mulig jeg stikker innom en tur på onsdag :)

Det var egentlig telefonvakter og sånn jeg ville snakket litt om...

Hva skuer mine lyseblå???!!! JIPPI! Stikk innom DIXI på onsdag og snakk med Solstrålen vår, jeg tror ikke du vil angre på det!

Varm klem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...