AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Jeg har hatt gjentakende depresjoner, i mange år. Angst i like mange år. Har vært hypoman flere ganger, mister litt kontrollen om jeg bruker AD. Jeg sluttet med AD for to mnd siden, etter over ett års bruk. Føler meg ikke i kontakt med meg selv på AD, blir susete i hodet, likegyldig og flat. Men nå, er jeg heeeelt i kjelleren. Klarer ikke se lyst eller positivt på noe, har ikke livsgnist, alt er svart. Jeg ligger bare i senga, grubler og gråter innimellom. Jeg har det helt forjævlig. Jeg har vært til utredning av bipolar lidelse, fikk ikke diagnosen. Både legen min, og meg selv er enige i at den utredningen var en vits. Psykologen jeg hadde var ikke flink overhodet, og kalte meg «nervøs». Men jeg sliter ekstremt med depresjoner og oppstemte perioder innimellom. Depresjonene er aller verst. Nå ser jeg ikke lys i enden av tunnelen. Jeg tok en selvtest på MADRS i dag, tok meg god tid og svarte korrekt. Scoret 35 på den. Jeg har legetime mandag, blir vel atter en gang oppstart med AD.. men, bør jeg be om henvisning videre? Jeg har aldri vært innlagt, men akkurat nå i dag skulle jeg nesten ønske noen kom å hentet meg.. Anonymkode: c1e39...639 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Kanskje du kunne bedt om henvisning til planlagt innleggelse? Med mindre du er i akutt fare for å skade deg alvorlig/ta livet ditt. Da bør du oppsøke legevakt og be om akuttinnleggelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Selv om jeg ikke er psykiater, tør jeg driste meg til å si at noen ikke har hatt kompetansen sin på rett sted her. Det du beskriver virker helt tell tale som bp2. Stemningsstabiliserende (Lamictal) burde få et forsøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Har du prøvd lamictal? Jeg har hatt god nytte av den, jeg har BP2 Anonymkode: b95aa...937 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Her håper jeg at @kupton svarer! Anonymkode: 9485a...f92 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Alt dette høres ut som en sikker BP2. For dette er Lamictal førstevalg. Diskuter dette med din fastlege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Takk for svar! Anonymkode: c1e39...639 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.