Gå til innhold

Til alle!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som har skjedd, eller hva som skjer, men jeg oppdager stadig at jeg har "likt" innlegg jeg ikke har likt, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Jeg er redd for at brukerkontoen min er hacket og noen har det "gøy" på vegne av meg. 

 

Anonymkode: 5c662...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva som har skjedd, eller hva som skjer, men jeg oppdager stadig at jeg har "likt" innlegg jeg ikke har likt, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Jeg er redd for at brukerkontoen min er hacket og noen har det "gøy" på vegne av meg. 

 

Anonymkode: 5c662...f56

Da bytter du passord på kontoen din :) 

Anonymkode: 1be90...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da bytter du passord på kontoen din :) 

Anonymkode: 1be90...079

Ja, gjorde det nettopp.

Anonymkode: 5c662...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut.Man bør la andre ha " møkka si" i fred for å si det slik litt flåsete men sant.Alt trengrr man ikke av sabotører av foraet vårt. Det er jo ren forfalskning. Personer som lever av juks kanskje.Hackere.

Viser igjen. Alt kan man ikke tro på.

Jeg vil nytt passord om jeg får det til. Det skal jo gå an.

Anonymkode: aa330...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor synd det ikke er slik her i verden at alle vil en vell. Finnes jo voksne personer som går løs på barn og handicappede også har hørt. Jeg tar sterk avstand fra alle uregelmessigheter.

Anonymkode: aa330...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv ikke julenissen er bare en " godfjott" som godtar sånt eller driver med sånt. Man kan ikke være sløv å henge på nett når det er så farlig. Man hører jo om at de som ivrer for fremveksten av databruk osv. selv avstår for seg og sine. Bare lureri fra ende til annen. Minner om dengang p pillen og ting mot overgangsalder ble så sterkt anbefalt av alle de som selv avstod og nå vifter med pekefinger overfor dem som var så dumme å høre på legen " sin".

"Folk vil bedras " var det vel en professor som så engang.

Anonymkode: aa330...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite hva man skal tro i dag. Enkelte mennesker er kun banditter og kriminelle synes jeg. Også av politiet selv synes jeg. Man kan virkelig bli vill ledet. Med fake news og alt sammen. Også advokater leser man.

Anonymkode: aa330...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke bra ut.Man bør la andre ha " møkka si" i fred for å si det slik litt flåsete men sant.Alt trengrr man ikke av sabotører av foraet vårt. Det er jo ren forfalskning. Personer som lever av juks kanskje.Hackere.

 

Det var da voldsomt!!!

Anonymkode: 2379e...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv ikke julenissen er bare en " godfjott" som godtar sånt eller driver med sånt.

Tror du det er julenissen som har hacket meg? 😲

Anonymkode: 5c662...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv ikke julenissen er bare en " godfjott" som godtar sånt eller driver med sånt. Man kan ikke være sløv å henge på nett når det er så farlig. Man hører jo om at de som ivrer for fremveksten av databruk osv. selv avstår for seg og sine. Bare lureri fra ende til annen. Minner om dengang p pillen og ting mot overgangsalder ble så sterkt anbefalt av alle de som selv avstod og nå vifter med pekefinger overfor dem som var så dumme å høre på legen " sin".

"Folk vil bedras " var det vel en professor som så engang.

Anonymkode: aa330...d5e

Nå begynner jeg å bli skikkelig paranoid. For når jeg nå gikk inn på denne tråden igjen, så så jeg at jeg hadde "likt" dette innlegget. Forstå det den som kan! 

Jeg må stadig inn i tråder jeg har lest og slette likes jeg ikke har gitt. 

Anonymkode: 5c662...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva som har skjedd, eller hva som skjer, men jeg oppdager stadig at jeg har "likt" innlegg jeg ikke har likt, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Jeg er redd for at brukerkontoen min er hacket og noen har det "gøy" på vegne av meg. 

 

Anonymkode: 5c662...f56

Jeg har opplevd det samme i det siste, men har tenkt at det er en bug eller noe, eller at jeg har vært borti ved et uhell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være noen som tuller.

Anonymkode: 2379e...67c

Veldig lite kreativt i så fall. Likes'ene er jo til og med anonyme. De burde heller skrevet noen morsomme innlegg i mitt navn når de hadde sjansen.

Jeg lurer på om det på en eller annen måte var eller er lettere på komme borti liker-knappen etter omgjøringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

Veldig lite kreativt i så fall. Likes'ene er jo til og med anonyme. De burde heller skrevet noen morsomme innlegg i mitt navn når de hadde sjansen.

Jeg lurer på om det på en eller annen måte var eller er lettere på komme borti liker-knappen etter omgjøringen. 

Likes'ene er ikke lenger anonyme, nei. 

Ellers har jeg tenkt som deg, at det nå er lettere å komme borti liker-knappen etter omgjøringen. På en eller annen måte virker det som om den knappen er blitt mer følsom. Sånn at når du scroller med tommelfingeren (slik jeg gjør i alle fall), så kan man lett komme borti uten hensikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det skjer fortsatt stadig vekk. Jeg byttet passord bare for sikkerhets skyld, men har mest tro på at det på en eller annen måte har blitt lettere å komme borti. Blir usikker på om jeg skal "unlike" alle innlegg som jeg ufrivillig har gitt "like". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gargamel skrev:

Det skjer fortsatt stadig vekk. Jeg byttet passord bare for sikkerhets skyld, men har mest tro på at det på en eller annen måte har blitt lettere å komme borti. Blir usikker på om jeg skal "unlike" alle innlegg som jeg ufrivillig har gitt "like". 

Jeg har sagt ifra, og de skal se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...