Gå til innhold

Takk til alle på denne møteplassen!

Anbefalte innlegg

Jeg vil takke alle for støtten.

"Hater husarbeid, eller ...?"

Det er så godt å vite at jeg ikke er alene lenger. Jeg har lenge følt at det er bare jeg som har det slik, men nå får jeg bekreftelse på at jeg ikke er unormal og lat.

Bare det å få svar på innlegget sitt og se at andre bryr seg, hjelper mye.

Dere er unike!

Jeg har ikke møtt på mange som bryr seg, og blir overrasket av at helt vilt fremmede bryr seg om meg, og prøver å oppmuntre meg og gi meg råd om hva jeg kan prøve.

En stor klem til tomorrow, trampe og Solvelv, men også til alle dere andre der ute.

*Sender mange varme tanker til dere alle*

Fortsetter under...

Gjest trampe

Hei igjen... Først vil jeg takke for en god klem ifra deg, tar alltid imot sånt jeg... ;o) Håper du føler at du ikke er alene om det lenger og at du kanskje kan finne en slags 'løsning' på de tinga der...??

Ønsker deg all lykke til, og vit at vi er her inne vet du....

*mange gode varme klemmer i retur til deg...!!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...