Gå til innhold

Hjelp meg


Alwaysfeeling

Anbefalte innlegg

Nå er det for mye for meg. Min samboer og jg var ute i går, han ble sjalu, som ikke er uvanlig. Dyttet meg ned på bakken , krangel, gråt og alt det der..... hva skal jg gjøre, jg har to små nydelige barn. Vet ikke hva jg føler engang.. tror ikke jg tør å føle på det. Jeg er redd for å føle på det vonde. Hva skal jg gjøre??????????😢😢😢😢😢😢😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde han grunn til å bli sjalu? 
Hvordan er han når han ikke drikker, er han voldelig da også? 
Det finnes ingen unnskyldning for vold. 
 

Anonymkode: 96e90...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alwaysfeeling skrev:

Nei, ingen grunn til å bli sjalu. Dette skjer en gang i blandt. Aldri voldelig i edru tilstand. Ufff, dette er så vondt. 

Hva sier han selv om dette? 
Får han hjelp?

Anonymkode: 96e90...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp?? Neeei, det er jo min skyld at han ble sjalu.. hva skal jg si til han? At dette ldelegger og at det ikke må skje igjen? Den samtalen har vi hatt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste du trenger i livet ditt er en voldelig samboer. Det hjelper ikke at det skjer «bare når han drikker» han er like syk likevel.

Jeg ville sterkt vurdert å gå fra han. Det eneste dette bidrar med er å destabilisere deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alwaysfeeling skrev:

Hjelp?? Neeei, det er jo min skyld at han ble sjalu.. hva skal jg si til han? At dette ldelegger og at det ikke må skje igjen? Den samtalen har vi hatt før.

Da ville jeg gått. Du har barn også. 

Anonymkode: 96e90...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- men jeg klarer det ikke. Jeg vet ar det bare er jeg som kan gjøre noe her. Han forandrer seg ikke. Helt ærlig- hvordan skal jeg klare meg alene????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Alwaysfeeling skrev:

Ja- men jeg klarer det ikke. Jeg vet ar det bare er jeg som kan gjøre noe her. Han forandrer seg ikke. Helt ærlig- hvordan skal jeg klare meg alene????

Går du i behandling? Snakk i så fall med hen om dette. 

Da jeg ble alene pga voldelig mann fikk jeg hjelp til praktiske ting som bolig, økonomi, avlastning til barna osv. 
 

Anonymkode: 96e90...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Alwaysfeeling skrev:

Ja- men jeg klarer det ikke. Jeg vet ar det bare er jeg som kan gjøre noe her. Han forandrer seg ikke. Helt ærlig- hvordan skal jeg klare meg alene????

Det kommer helt an på alvorlighetsgraden i det her. Han la deg i bakken men han slo ikke eller noe mer. Kan dere ikke bare la være å gå ut på byen sammen hvis det kun er da han oppfører seg slik. Om dere burde være sammen eller ikke kommer an på om du tror han kan bli voldelig mot deg.

Anonymkode: 9ebf0...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Alwaysfeeling skrev:

Ja- men jeg klarer det ikke. Jeg vet ar det bare er jeg som kan gjøre noe her. Han forandrer seg ikke. Helt ærlig- hvordan skal jeg klare meg alene????

Tror ikke han kommer til å forandre seg, gå fra han ellers må han jo slutte å drikke alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alwaysfeeling skrev:

Nå er det for mye for meg. Min samboer og jg var ute i går, han ble sjalu, som ikke er uvanlig. Dyttet meg ned på bakken , krangel, gråt og alt det der..... hva skal jg gjøre, jg har to små nydelige barn. Vet ikke hva jg føler engang.. tror ikke jg tør å føle på det. Jeg er redd for å føle på det vonde. Hva skal jg gjøre??????????😢😢😢😢😢😢😢😢

Hva sier han om dette når han er edru? Unnskylder han seg? Påstår han også da at det er din feil?

For dine barns skyld håper jeg inderlig at du gjør ett av to:

1. forlanger at han blir med på parterapi / familieterapi

eller

2. går fra ham

Klart du klarer deg alene. La ingen andre få deg til å tro noe annet!

Jeg skal være så brutal at jeg sier at hva du gjør er ditt valg og velger du å bli uten å gjøre noe som helst så er det ditt valg og du velger da å ha det sånn. MEN! Dine to små barn har ikke valgt å ha en voldelig idiot til far - for deres skyld MÅ du gjøre noe! Du kan rett og slett ikke la dem vokse opp og tro at dette er det normale familielivet for det er det ikke! Har du ingen du kan snakke med og som kan hjelpe deg? Om det ikke er noen du kjenner så kanskje du kan snakke med fastlegen? Helsesøster? Krisesenter? Om du fortsetter å være like unnvikende så håper jeg noen i din nærhet ser dette og kontakter barnevernet for ingen barn skal vokse opp med en slik far! Vis deg som en skikkelig rollemodell for ungene din og gjør noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...