AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg la til kona til en nevø som venn på Facebook denne uka. Jeg ble avvist. Denne personen jobber i barnevernet, og de to første årene nektet hun besteforeldrene (farmor og farfar) og resten av slekten på min nervøs side å se og holde barnet sitt. Det er ikke noe galt som skjer i familien, så vi skjønte ikke hvorfor. Vi var bekymret. Men nå får vi se barnet. Det er familieselskap i jula. Og jeg har ingen planer om å snakke med henne nå som hun har avvist meg på Facebook. Det var jo sårt. Overreagerer jeg? Jeg vet at jeg kan overreagere, derfor spør jeg her. Hun kommer fra en velstående familie mens vi er «vanlige». Så vi er kanskje ikke bra nok for henne. Men jeg må si jeg blir skremt siden hun jobber i barnevernet og liksom avgjør andre barns fremtid. Anonymkode: 39cf4...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg hadde ikke orket å bry meg, men så er jeg en person som ikke liker å ha flust av venner på Facebook som egentlig ikke er mine venner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg la til kona til en nevø som venn på Facebook denne uka. Jeg ble avvist. Denne personen jobber i barnevernet, og de to første årene nektet hun besteforeldrene (farmor og farfar) og resten av slekten på min nervøs side å se og holde barnet sitt. Det er ikke noe galt som skjer i familien, så vi skjønte ikke hvorfor. Vi var bekymret. Men nå får vi se barnet. Det er familieselskap i jula. Og jeg har ingen planer om å snakke med henne nå som hun har avvist meg på Facebook. Det var jo sårt. Overreagerer jeg? Jeg vet at jeg kan overreagere, derfor spør jeg her. Hun kommer fra en velstående familie mens vi er «vanlige». Så vi er kanskje ikke bra nok for henne. Men jeg må si jeg blir skremt siden hun jobber i barnevernet og liksom avgjør andre barns fremtid. Anonymkode: 39cf4...a0d Hvor mye kontakt har dere i RL? Anonymkode: 3900c...24e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, Fionys skrev: Jeg hadde ikke orket å bry meg, men så er jeg en person som ikke liker å ha flust av venner på Facebook som egentlig ikke er mine venner. Jeg har ikke flust av venner på Facebook men jeg ønsket bare å ha kontakt med familien siden de bor et stykke unna.. Anonymkode: 39cf4...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye kontakt har dere i RL? Anonymkode: 3900c...24e Vi møtes i selskaper osv, vi bor et stykke unna. Anonymkode: 39cf4...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke flust av venner på Facebook men jeg ønsket bare å ha kontakt med familien siden de bor et stykke unna.. Anonymkode: 39cf4...a0d Kanskje kona til nevøen din ikke har samme behov. Hvis du er venn med nevøen din så har du jo fremdeles kontakt med familien. Endret 24. november 2019 av Fionys 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 7 minutter siden, Fionys skrev: Kanskje kona til nevøen din ikke har samme behov. Hvis du er venn med nevøen din så har du jo fremdeles kontakt med familien. Neida. Hun er bare venn med mange andre i familien. Anonymkode: 39cf4...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Får bare la være å bry meg om det og oppføre meg normalt. Anonymkode: 39cf4...a0d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne personen jobber i barnevernet, og de to første årene nektet hun besteforeldrene (farmor og farfar) og resten av slekten på min nervøs side å se og holde barnet sitt. Det er ikke noe galt som skjer i familien, så vi skjønte ikke hvorfor. Anonymkode: 39cf4...a0d Har dere rett til å få innsyn i saken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg la til kona til en nevø som venn på Facebook denne uka. Jeg ble avvist. Denne personen jobber i barnevernet, og de to første årene nektet hun besteforeldrene (farmor og farfar) og resten av slekten på min nervøs side å se og holde barnet sitt. Det er ikke noe galt som skjer i familien, så vi skjønte ikke hvorfor. Vi var bekymret. Men nå får vi se barnet. Det er familieselskap i jula. Og jeg har ingen planer om å snakke med henne nå som hun har avvist meg på Facebook. Det var jo sårt. Overreagerer jeg? Jeg vet at jeg kan overreagere, derfor spør jeg her. Hun kommer fra en velstående familie mens vi er «vanlige». Så vi er kanskje ikke bra nok for henne. Men jeg må si jeg blir skremt siden hun jobber i barnevernet og liksom avgjør andre barns fremtid. Anonymkode: 39cf4...a0d Det var jo veldig spesielt at hun nektet familien å se og holde barnet. En grunn til det må det nesten være. Tror du bare skal snakke litt med henne og vise normal høflighet når du møter henne i familieselskap. Anonymkode: f3632...377 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMaia Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Ja jeg synes du overreagerer. Om dere er venner på Facebook eller ikke har ikke noe å si. Synes du skal behandle henne på en ok måte når dere treffes. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg la til kona til en nevø som venn på Facebook denne uka. Jeg ble avvist. Denne personen jobber i barnevernet, og de to første årene nektet hun besteforeldrene (farmor og farfar) og resten av slekten på min nervøs side å se og holde barnet sitt. Det er ikke noe galt som skjer i familien, så vi skjønte ikke hvorfor. Vi var bekymret. Men nå får vi se barnet. Det er familieselskap i jula. Og jeg har ingen planer om å snakke med henne nå som hun har avvist meg på Facebook. Det var jo sårt. Overreagerer jeg? Jeg vet at jeg kan overreagere, derfor spør jeg her. Hun kommer fra en velstående familie mens vi er «vanlige». Så vi er kanskje ikke bra nok for henne. Men jeg må si jeg blir skremt siden hun jobber i barnevernet og liksom avgjør andre barns fremtid. Anonymkode: 39cf4...a0d Ja jeg syns du overreagerer. Oppfør deg normalt og høflig, også om du ikke syns hun gjør det samme. Har du god kontakt med nevøen din? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 7 minutter siden, Kayia skrev: Ja jeg syns du overreagerer. Oppfør deg normalt og høflig, også om du ikke syns hun gjør det samme. Har du god kontakt med nevøen din? Har bestemt meg for å ikke bruke energi på det og skal oppføre meg som før - vennlig og høflig. Anonymkode: 39cf4...a0d 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bestemt meg for å ikke bruke energi på det og skal oppføre meg som før - vennlig og høflig. Anonymkode: 39cf4...a0d Bra, klokt og modent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.