Gå til innhold

ser en møll hver kveld når jeg skal sove og så forsvinner den


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

hver jævla kveld i det siste, har jeg sett en stor møll krype på veggen ved senga idet jeg åpner øynene når jeg skal prøve å sove. møllen forsvinner i løse lufta igjen. mobilen min driver å slår på skjermen på soverommet også. selvom jeg har skrudd av bluetooth og easy ulockscreen funksjonen. kan det være et tegn på at noen spøker på soverommet mitt? dette er mellom 23.00 og 04.00 hver natt. men møllen ser jeg kun når jeg skal prøve å sove, i et par sekunder. møllen er brun og kryper alltid kunn på den ene veggen. og kommer frem bare en gang mellom 23 og 00.00 idet jeg åpner øynene igjen før jeg har fått sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den sort, med lange fangarmer?

Anonymkode: 0e8e8...b2c

den er en stor firkantet møll, men den har ingen armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

den er en stor firkantet møll, men den har ingen armer.

Åja. Da er det ikke sånn jeg har sett.

Anonymkode: 0e8e8...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...