Gå til innhold

Er du fornøyd med den oppfølgingen du får?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ting som kunne vært bedre men jeg ser veldig mange ha det så mye værre. Så mange står oppe i veldig tunge ting tror jeg nå om dagen i  mitt nærområde.Vi har alle noe å tenke på tror jeg i dag.

Anonymkode: 65351...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært det. Men akkurat nå er jeg ikke så fornøyd fordi behandleren min mener å avslutte behandlingen mens jeg selv skulle ønske jeg kunne få behandling litt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med den oppfølgingen jeg har i seg selv, men tror nok jeg egentlig har behov for mer. Sett bort fra når jeg er innlagt så har jeg to timer med kommunen og en time med psykolog i uken. Føler meg som en amøbe og angsten og depresjonen øker når jeg ikke får snakket om det. Så da har jeg brukt DOL litt mye, men føler jeg burde roe ned for alle blir nok lei av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke det, men så vet jeg ikke om noe annen behandling hadde vært bedre. Går en dag i uken til psykolog som er spesialist på traumebehandling. Husker ikke hva hun kaller måten, men det handler om å kunne kjenne på følelser, grave i fortiden osv.

Det tar tid, har vært på dps i ca to år nå og føler ikke at det er så veldig mye fremgang. Jeg er på aap og jeg aner ikke om jeg kommer tilbake til jobb og livet, men hun sier det tar tid.

Anonymkode: f80b4...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke det, men så vet jeg ikke om noe annen behandling hadde vært bedre. Går en dag i uken til psykolog som er spesialist på traumebehandling. Husker ikke hva hun kaller måten, men det handler om å kunne kjenne på følelser, grave i fortiden osv.

Det tar tid, har vært på dps i ca to år nå og føler ikke at det er så veldig mye fremgang. Jeg er på aap og jeg aner ikke om jeg kommer tilbake til jobb og livet, men hun sier det tar tid.

Anonymkode: f80b4...eff

Går du på aap bare pga traumer?

Anonymkode: e2be6...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du på aap bare pga traumer?

Anonymkode: e2be6...86c

Bare traumer? Jeg har kompleks ptsd, med angst og utmattelse som er hovedgrunnen til at jeg er på aap og i behandling.

Anonymkode: f80b4...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du fornøyd med den oppfølgingen du får? Og hvis ikke hva skulle du ønske du fikk?

Anonymkode: e2be6...86c

Jeg er veldig godt fornøyd med all den oppfølging og hjelp jeg har fått, og får. Jeg er så glad for at de har tålmodighet med meg og ikke gir meg opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare traumer? Jeg har kompleks ptsd, med angst og utmattelse som er hovedgrunnen til at jeg er på aap og i behandling.

Anonymkode: f80b4...eff

Ok, regner med du ikke klarer å fungere på flere områder enn kun når det kommer til arbeidslivet da. At du ikke fungerer hjemme hos deg selv og sosialt også.

Anonymkode: e2be6...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt noen år med traumeterapi og har vært fornøyd med det. Nå går jeg bare til psykiater for å prøve og finne riktig medisin for meg. Får aap pga. av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, regner med du ikke klarer å fungere på flere områder enn kun når det kommer til arbeidslivet da. At du ikke fungerer hjemme hos deg selv og sosialt også.

Anonymkode: e2be6...86c

Hvorfor virker du så opptatt av dette? Nei, jeg har ikke noe liv igjen, jeg har ikke noe sosialt liv og hjemme er jeg avhengig av en god dag for å klare å dusje. Jeg må oftest velge mellom enten å støvsuge eller å vaske badet, sjelden klarer jeg å gjøre flere ting på en dag. Mannen avlaster meg mye og hovedoppgaven vår er at datteren skal ha det så normalt som mulig og at jeg skal ha energi til å delta i vår lille familie. Jeg treffer kun familie når jeg er ute av huset, jeg går sjelden ut alene utenom når jeg skal til behandling eller fysio. 

Anonymkode: f80b4...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke noe liv igjen, jeg har ikke noe sosialt liv og hjemme er jeg avhengig av en god dag for å klare å dusje. Jeg må oftest velge mellom enten å støvsuge eller å vaske badet, sjelden klarer jeg å gjøre flere ting på en dag

Jeg siterer deg ikke for å være slem med deg.

Jeg gjør det for å illustrere ovenfor andre (etter diskusjon i en annen tråd) hva symptomer på sykdom kan medføre og ha som konsekvenser. Mange her ville nok nemlig ha sagt at du selv må ta ansvaret for at du har disse symptomene, og at du selv kan velge dem bort hvis du bare vil nok. 

Hadde alle kunnet gjøre det, hadde ikke sykdommer eksistert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Visma skrev:

Jeg siterer deg ikke for å være slem med deg.

Jeg gjør det for å illustrere ovenfor andre (etter diskusjon i en annen tråd) hva symptomer på sykdom kan medføre og ha som konsekvenser. Mange her ville nok nemlig ha sagt at du selv må ta ansvaret for at du har disse symptomene, og at du selv kan velge dem bort hvis du bare vil nok. 

Hadde alle kunnet gjøre det, hadde ikke sykdommer eksistert. 

Kanskje du bør logge av DOL et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fionys skrev:

Kanskje du bør logge av DOL et par timer.

Det tror jeg nok er best. Jeg blir bare så sår og lei meg fordi det virker som om folk misforstår meg med hensikt bare for å være slemme. Jeg får inntrykk av at folk er ute etter å ta meg, så da er det nok best å logge av ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...