AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg er utdannet sykepleier og har jobbet i mange år, helt til det sa helt stopp for 2 år siden. Mitt største ønske er å klare å komme meg i jobb igjen. I perioder er jeg sikker på at jeg vil klare å komme tilbake, men andre ganger føler jeg at dette er livet mitt nå.. Anonymkode: d8399...297 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Slik er det for meg også. Med samme utdanning og med 3 år utenfor jobb. Målet er å klare 40% jobb. Jeg vil nok aldri klare full jobb. Det er en tung limbo å være i å ha et ønske, men ikke vite om man klarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Glitter skrev: Slik er det for meg også. Med samme utdanning og med 3 år utenfor jobb. Målet er å klare 40% jobb. Jeg vil nok aldri klare full jobb. Det er en tung limbo å være i å ha et ønske, men ikke vite om man klarer. Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Dessverre ikke. Anonymkode: 60228...4e6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 Det er mulig å bli sykere vet du. Anonymkode: 60228...4e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…