AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg er utdannet sykepleier og har jobbet i mange år, helt til det sa helt stopp for 2 år siden. Mitt største ønske er å klare å komme meg i jobb igjen. I perioder er jeg sikker på at jeg vil klare å komme tilbake, men andre ganger føler jeg at dette er livet mitt nå.. Anonymkode: d8399...297 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Slik er det for meg også. Med samme utdanning og med 3 år utenfor jobb. Målet er å klare 40% jobb. Jeg vil nok aldri klare full jobb. Det er en tung limbo å være i å ha et ønske, men ikke vite om man klarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Glitter skrev: Slik er det for meg også. Med samme utdanning og med 3 år utenfor jobb. Målet er å klare 40% jobb. Jeg vil nok aldri klare full jobb. Det er en tung limbo å være i å ha et ønske, men ikke vite om man klarer. Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Dessverre ikke. Anonymkode: 60228...4e6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 Det er mulig å bli sykere vet du. Anonymkode: 60228...4e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 Kanskje du skal slutte med å gå etter folk som har blitt syk i livet og betvile deres lidelse og funksjonsnivå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 6 minutter siden, Glitter skrev: Kanskje du skal slutte med å gå etter folk som har blitt syk i livet og betvile deres lidelse og funksjonsnivå. Enig. Det er en skikkelig plagsom person her nå som går etter folk som er syke. Snakk om å mistro folk og sette folk på plass og stille folk til regnskap. Kanskje har det med sjalusi å gjøre, hvem vet. Anonymkode: e932d...1e6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig. Det er en skikkelig plagsom person her nå som går etter folk som er syke. Snakk om å mistro folk og sette folk på plass og stille folk til regnskap. Kanskje har det med sjalusi å gjøre, hvem vet. Anonymkode: e932d...1e6 Du vet da ingenting om det er samme person. Anonymkode: 60228...4e6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet da ingenting om det er samme person. Anonymkode: 60228...4e6 Nei. Hadde bare håpet det. Men forumet har nok flere. Anonymkode: e932d...1e6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor klarte du å studere i 3år og jobbe tidligere men ikke nå? Anonymkode: 7dc1f...010 Jeg lurer på om du hadde stilt det samme spørsmålet om hun fikk kreft? Anonymkode: 9417f...3e7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet da ingenting om det er samme person. Anonymkode: 60228...4e6 Helt sikkert kan man ikke vite, men det virker veldig slik og det er en slik person på KG også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg har jobbet som psykiatrisk sykepleier i snart 14 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.