Gå til innhold

Har du PC hjemme?


AnonymBruker

Har du PC hjemme?  

11 stemmer

  1. 1. Har du PC hjemme?

    • Ja
      10
    • Nei, men har Mac
      1
    • Nei
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

.

Anonymkode: ac112...771

Om du skriver med nick og forteller hva du selv har skal jeg vurdere å svare. Hvorfor skal vi andre svare deg når du ikke byr på noe informasjon selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både PC og Mac. Begge laptoper. Jeg skal bruke Mac til den slutter å fungere skikkelig, så skal jeg tilbake til pc´n min. Mac var en skikkelig skufffelse. Dårlig skjermoppløsning, og ikke mer brukervennlig enn pc, faktisk mindre vil jeg si. Men dyr var den. Nå er den på det 4de året.

Anonymkode: 60037...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra det da.

Anonymkode: ac112...771

Eh, nei. Man venter når man betaler 9000 att det er bra saker.  Vil ikke kalle det dårlig heller. Men att en data på det prisnivået ikke engang har full HD, det er skuffende. Jeg har altid vært fornøyd med iPhonene mine, og også iPad, men denne delen av mac familien tror jeg att jeg styrer unna neste gang.

Anonymkode: 60037...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...