Gå til innhold

For flytende kakerøre? Noen bakeeksperter her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte i siste liten få satt på en sjokoladekake som skal være til lotteri i morgen. Har bakt mange ganger før og tok mengden av alle ingrediensene på ‘gefylen’. Når kakerøren så skulle over i formen, ser jeg at den ble ganske flytende. Skulle nok hatt mer mel.

Men går dette greit tror dere? Eller bør jeg ta fyllet tilbake i formen og mikse sammen med litt mer mel?

Hvordsn blir kaken om røren er lott for tynn? 

Anonymkode: 055d9...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok helt tilbake og silt inn mer mel, men er egentlig ikke den det skal lyttes til - jeg tror jeg er Norges verste baker 🙃

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

Jeg hadde nok helt tilbake og silt inn mer mel, men er egentlig ikke den det skal lyttes til - jeg tror jeg er Norges verste baker 🙃

Hehe, så rådet ditt var rett og slett å ikke lytte til rådet ditt? 

Jeg valgte å steke den som den var og lage ny røre etter oppskriften i tillegg;) Begge to ble bra..tror jeg.

Den med tynn røre ble litt brownie aktig og smakte fortreffelig med iskrem...som trøst for alt strevet her😅

Anonymkode: 055d9...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, så rådet ditt var rett og slett å ikke lytte til rådet ditt? 

Jeg valgte å steke den som den var og lage ny røre etter oppskriften i tillegg;) Begge to ble bra..tror jeg.

Den med tynn røre ble litt brownie aktig og smakte fortreffelig med iskrem...som trøst for alt strevet her😅

Anonymkode: 055d9...343

Haha ja, og det viste seg å stemme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...