Gå til innhold

I’m A slave for my brain.


Gjest Annamaria

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria

Fikk jeg ikke sove. Først hørte jeg litt stemmer, bare nonsense, men blant annet en mannsstemme som sa «jeg har for dårlig råd til å kjøpe meg valium.» wtf???

så fikk jeg tankekjør der jeg liksom drev og forklarte situasjonen min og setningene ble gjentatt og gjentatt i det uendelige. Så derfor sov jeg hele dagen og fikk ikke møtt opp til å ta depot. Så tar i morgen. Hadde hjernekaos idag og så kjøpte godteri og ble så bedre. Har ryddet rommet og tatt masse selfies. Håper hjernen kan holde seg slik en stund. Før jeg ble bedre orket jeg verken pusse tenner eller legge sengetøy på sengen min. 

Er det flere som har det sånn? Er det vanlig med den diagnosen? Jeg klarer ikke skjerpe meg jeg er en slave av min hjerne

Endret av Annamaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.11.2019 den 23.37, Gjest Annamaria skrev:

Fikk jeg ikke sove. Først hørte jeg litt stemmer, bare nonsense, men blant annet en mannsstemme som sa «jeg har for dårlig råd til å kjøpe meg valium.» wtf???

så fikk jeg tankekjør der jeg liksom drev og forklarte situasjonen min og setningene ble gjentatt og gjentatt i det uendelige. Så derfor sov jeg hele dagen og fikk ikke møtt opp til å ta depot. Så tar i morgen. Hadde hjernekaos idag og så kjøpte godteri og ble så bedre. Har ryddet rommet og tatt masse selfies. Håper hjernen kan holde seg slik en stund. Før jeg ble bedre orket jeg verken pusse tenner eller legge sengetøy på sengen min. 

Er det flere som har det sånn? Er det vanlig med den diagnosen? Jeg klarer ikke skjerpe meg jeg er en slave av min hjerne

Hvilken diagnose mener du?

Anonymkode: 1daf8...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...