Gå til innhold

Hva er dette for tanker?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Var så urolig her en natt og hørte mannen min stod opp,tenkte "Nå skal han i kjelleren å hente en øks og drepe meg". Jeg spratt opp og var klar til å løpe ut,men så hørte jeg han kom ut fra do så han hadde bare vært på do. Roet meg litt da og la meg igjen,men fikk ikke sove. Sykepleieren var her i dag og han lurte på om jeg ikke klarte å roe meg pga tanker,som om det var helt vanlige tanker. Har dere slike tanker? Går jo og lurer på å slutte med medisiner og nå igjen,men han sa det var jo bra jeg klarte å lese bøker....det var ikke psykiaterens mål åta alt vekk. Men er det så åndelig å lese bøker da? Lysene er borte og mine åndelige opplevelser, jeg vil nå si at alt er borte nå jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var så urolig her en natt og hørte mannen min stod opp,tenkte "Nå skal han i kjelleren å hente en øks og drepe meg". Jeg spratt opp og var klar til å løpe ut,men så hørte jeg han kom ut fra do så han hadde bare vært på do. Roet meg litt da og la meg igjen,men fikk ikke sove. Sykepleieren var her i dag og han lurte på om jeg ikke klarte å roe meg pga tanker,som om det var helt vanlige tanker. Har dere slike tanker? Går jo og lurer på å slutte med medisiner og nå igjen,men han sa det var jo bra jeg klarte å lese bøker....det var ikke psykiaterens mål åta alt vekk. Men er det så åndelig å lese bøker da? Lysene er borte og mine åndelige opplevelser, jeg vil nå si at alt er borte nå jeg da. 

Nei, det er da ikke normalt å ha slike tanker om samboeren sin - da lever man vel gjerne i et meget usunt forhold!

Om min kjære står opp om natten er min første tanke at nå har han vondt i magen og må på do. At han skulle hente noe og drepe meg tror jeg ikke jeg hadde kommet på i mine villeste fantasier en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var så urolig her en natt og hørte mannen min stod opp,tenkte "Nå skal han i kjelleren å hente en øks og drepe meg". Jeg spratt opp og var klar til å løpe ut,men så hørte jeg han kom ut fra do så han hadde bare vært på do. Roet meg litt da og la meg igjen,men fikk ikke sove. Sykepleieren var her i dag og han lurte på om jeg ikke klarte å roe meg pga tanker,som om det var helt vanlige tanker. Har dere slike tanker? Går jo og lurer på å slutte med medisiner og nå igjen,men han sa det var jo bra jeg klarte å lese bøker....det var ikke psykiaterens mål åta alt vekk. Men er det så åndelig å lese bøker da? Lysene er borte og mine åndelige opplevelser, jeg vil nå si at alt er borte nå jeg da. 

Det er ikke normalt, kanskje sykt egentlig.

Anonymkode: 16fa1...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei, det er da ikke normalt å ha slike tanker om samboeren sin - da lever man vel gjerne i et meget usunt forhold!

Om min kjære står opp om natten er min første tanke at nå har han vondt i magen og må på do. At han skulle hente noe og drepe meg tror jeg ikke jeg hadde kommet på i mine villeste fantasier en gang.

Tror ikke han har tanker om å drepe meg til vanlig,men har før trodd han har forgiftet meg. Var så dårlig og trodde det var pga av at han forgiftet meg,i virkeligheten tror jeg han bare vil meg vel....tror jeg sånn egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt, kanskje sykt egentlig.

Anonymkode: 16fa1...835

Ok. Vet jo ikke hvorfor jeg får sånne tanker. De kommer bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i går fikk jeg beskjed om å trene seinere,gjøre øvelsene sakte. Har det noe å si? Vil jo bli fort ferdig. Og jeg blir svett og må dusje etterpå. De andre setter jo seg ned en stund, da går jo tiden. Jeg gjø alt unna i en fei. Men får sitte leeenge å hvile da i morgen, men skjønner ikke vitsen med det. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og i går fikk jeg beskjed om å trene seinere,gjøre øvelsene sakte. Har det noe å si? Vil jo bli fort ferdig. Og jeg blir svett og må dusje etterpå. 

Du blir mindre svett og mindre sliten/anpusten om du gjør øvelsene saktere.

Anonymkode: 16fa1...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også å få sånne tanker, mest om pappa. Han er bare god og snill, så skjønner ikke hvorfor jeg ofte tror at han skal drepe meg. Det skjer veldig fort også, bare en liten ting som trigger tanken også plutselig er jeg i en skrekkfilm hvor pappa skal drepe meg. Når jeg kommer ut av skrekkfilmen igjen så får jeg fryktelig dårlig samvittighet for å ha tenkt det om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir mindre svett og mindre sliten/anpusten om du gjør øvelsene saktere.

Anonymkode: 16fa1...835

Ok. Men det gjør kanskje samme nytten uansett? Får prøve å bruke mer tid på det i morgen da,men forstår ikke vitsen. Jeg vil jo bare ut derfra. Jeg er ikke vant til å være blandt folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cesium skrev:

Jeg bruker også å få sånne tanker, mest om pappa. Han er bare god og snill, så skjønner ikke hvorfor jeg ofte tror at han skal drepe meg. Det skjer veldig fort også, bare en liten ting som trigger tanken også plutselig er jeg i en skrekkfilm hvor pappa skal drepe meg. Når jeg kommer ut av skrekkfilmen igjen så får jeg fryktelig dårlig samvittighet for å ha tenkt det om han. 

Ja får dårlig samvittighet jeg også,fortalte det til mannen min det jeg hadde tenkt. "Herregud" sa han are da. Og har hatt tanker om at sønnen min er besatt av en demon, ingen er så god og snill som han men da blir jeg redd han. Når jeg sier det til han sier han "Tror du virkelig det mamma". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det gjør kanskje samme nytten uansett?

Vanligvis har trening størst effekt hvis man får opp pulsen og blir litt svett og andpusten. Nå tenker jeg generelt på trening som skal bedre kondisjon og generell form.

Enkelte øvelser for styrke og smidighet kan man vel teoretisk gjøre i for høyt tempo til at de blir gjort "ordentlig", altså at man slurver med utførelsen for å bli fort ferdig. Men det er ikke noe typisk problem. 

17 timer siden, stjernestøv skrev:

De andre setter jo seg ned en stund, da går jo tiden.

Det er i hvert fall ikke noe poeng å bruke lenger tid på treningen ved å forlenge hvilepausene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Vanligvis har trening størst effekt hvis man får opp pulsen og blir litt svett og andpusten. Nå tenker jeg generelt på trening som skal bedre kondisjon og generell form.

Enkelte øvelser for styrke og smidighet kan man vel teoretisk gjøre i for høyt tempo til at de blir gjort "ordentlig", altså at man slurver med utførelsen for å bli fort ferdig. Men det er ikke noe typisk problem. 

Det er i hvert fall ikke noe poeng å bruke lenger tid på treningen ved å forlenge hvilepausene. 

Jeg brukte ti minutter lengre i dag med pauser, skal jeg holde på lenger må jeg få flere øvelser. Ble svett i dag og,men kan ikke bruke lenger tid enn jeg gjorde i dag. Gidder ikke sitte stille i fem minutter heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...