Gå til innhold

Telenor og krenkede pakistanske kunder etter Koranbrenningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg ble fysisk dårlig av å lese hvor flate dem legger seg. Snakker dem etter munnen og kaller Koranen "Den hellige bok" blant annet. Noe slikt hadde de ALDRI gjort for noen andre religiøse tullereligioner. 🤮

 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/kJPQzA/telenor-med-avisannonse-i-pakistan-etter-koran-brenning?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

 

Anonymkode: ae4d6...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten sånn at jeg får lyst til å stille meg utenfor Norges største moské en fredag og rive i stykker side på side av Koranen, for så å trampe på arkene, og så sette fyr på dem. Bare for å demonstrere at man ikke trenger å ha noe mer respekt for deres religion enn for andres. (De brenner jo det norske flagget, er det egentlig noe bedre?)

Men da hadde det blitt overskrifter i internasjonale aviser og TV-sendinger i alle verdens land. Tenk, en norsk kvinne krenker Koranen og muslimers tro! Jeg hadde nok blitt kjendis for en stakket stund, før jeg ble tatt av dage.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig hvor lettkrenket muslimer er. Hvorfor bryr de seg hva kuffar gjør, vi kommer jo til helvete uansett.

Anonymkode: 99df8...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hellige bok, javel. Hvem eier Telenor, da? Vedkommende må jo være muslim :)

Alt SIAN forsøkte, slo feil. Kanskje de skal gi seg.

Anonymkode: bba37...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst en respektert muslim (husker ikke navnet) som uttalte seg på norsk radio for ikke så lenge siden om hendelsen. Han var klok, for han sa at muslimer bare ødelegger for islam når de blir så sinte og voldelige på grunn av slike ting, og at det bare gir næring til de som misliker islam fra før av. Han sa at det beste var å bare ignorere slikt og la det gå. Vitner jo om "vestliggjøring" dette. Han får nok gjennomgå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen kalle Pakistans ambassadør inn på teppet for å frikjenne æresdrap, barneekteskap, tvangsekteskap og flerkoneri, og for å godta dødsstraff mot homofili, utroskap, blasfemi og konvertering fra Islam?

Anonymkode: 99df8...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av folk som fnyser av hvor "lettkrenkede" muslimer er. Åpenbart har folk glemt oppstyret etter at OJ satt fyr på bibelen. Vi glemmer hvor sarte og såre vi selv kan være. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/LvVQV/mailbombes-etter-bibelbaal?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=x1qEQ

 

 

1 time siden, Visma skrev:

Det er nesten sånn at jeg får lyst til å stille meg utenfor Norges største moské en fredag og rive i stykker side på side av Koranen, for så å trampe på arkene, og så sette fyr på dem. Bare for å demonstrere at man ikke trenger å ha noe mer respekt for deres religion enn for andres. (De brenner jo det norske flagget, er det egentlig noe bedre?)

Men da hadde det blitt overskrifter i internasjonale aviser og TV-sendinger i alle verdens land. Tenk, en norsk kvinne krenker Koranen og muslimers tro! Jeg hadde nok blitt kjendis for en stakket stund, før jeg ble tatt av dage.

 

En slik type oppførsel sier veldig mye mer om den som utfører slike handlinger enn de du prøver å krenke. 

 

Anonymkode: 57051...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen kalle Pakistans ambassadør inn på teppet for å frikjenne æresdrap, barneekteskap, tvangsekteskap og flerkoneri, og for å godta dødsstraff mot homofili, utroskap, blasfemi og konvertering fra Islam?

Anonymkode: 99df8...398

Ja, veldig snodig at dette er det mange bøyer seg for, tar av seg hatten og bukker dypt i ærefrykt for, og nekter å snakke om som et stort problem. Hadde en kristen eller jødisk menighet, eller noen fra buddhismen stått for noe lignende, hadde det blitt ramaskrik...

Anonymkode: ae4d6...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må le av folk som fnyser av hvor "lettkrenkede" muslimer er. Åpenbart har folk glemt oppstyret etter at OJ satt fyr på bibelen. Vi glemmer hvor sarte og såre vi selv kan være. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/LvVQV/mailbombes-etter-bibelbaal?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=x1qEQ

 

 

En slik type oppførsel sier veldig mye mer om den som utfører slike handlinger enn de du prøver å krenke. 

 

Anonymkode: 57051...586

Jeg har ikke utført dem... Enda! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

De tror sikkert at vi går bananas når de brenner flagget vårt, men jeg har blitt ganske nummen og bryr meg fint lite om hva de menerom oss. De finner noe å bli illsinte for uansett.

Uansett handler det nok mest om å holde de sekulære i Pakistan i sjakk. Det er skummelt å utfordre de religiøse der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Disse folkene som skal gjøre opp på vegne av Allah, må ha veldig tynn tro. Skulle tro en allmektig gud kunne ordne opp selv?

 

Men de ser nok ikke noen nyanser disse folkene.

 

Dessverre vil islam ikke utvikle seg noe særlig, fordi alle går på eggeskall rundt de. Vi viser mer respekt og ærbødighet, for en ond ørken religion enn vi viser  egne tradisjoner.

 

Klart att hver gang noen brenner en koran så blir det bråk. Klart enhver gang noen tegner Muhammed, så blir det bråk. Hadde alle gjort det så hadde de tilslutt sluttet å reagere på det. Sakte men sikkert ville de blitt som kristendommen står i dag. Men så lenge det er fult mulig å være terrorist og muslim så er det ikke så mye for de vettuge kulturene å stille opp med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...