emilie321 Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mente var at før en kommer inn i en full psykose så er det jo forskjellige faser en går i gjennom eller ihvertfall prodromalfasen som jeg husker som består av tilbaketrekning, motivasjonsløshet og kanskje litt mistenksomhet blant annet, mem mår em er i full psykose så er man helt inni det. Anonymkode: 5a87a...ff5 Jeg var ikke noe tilbaketrukket eller led av motivasjonsløshet i tiden før den gangen jeg beskrev, heller motsatt. Men jeg var veldig sliten og sov dårlig. Hadde dessuten mye negativt å stå i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, emilie321 skrev: Jeg var ikke noe tilbaketrukket eller led av motivasjonsløshet i tiden før den gangen jeg beskrev, heller motsatt. Men jeg var veldig sliten og sov dårlig. Hadde dessuten mye negativt å stå i. Det er jo rart, jeg trodde alle psykoser med unntak av de akutte kom sånn snikende med tilbaketrening, motivasjonløshet, giddaløshet som første tegn..? Kupton? Anonymkode: 5a87a...ff5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 https://www.webmd.com/schizophrenia/guide/what-is-psychosis Symptoms of Psychosis Psychosis doesn’t suddenly start. It usually follows this pattern: Warning signs before psychosis: It starts with gradual changes in the way you think about and understand the world. You or your family members may notice: A drop in grades or job performance Trouble thinking clearly or concentrating Suspiciousness or unease around others Lack of self-care or hygiene Spending more time alone than usual Stronger emotions than situations call for No emotions at all Anonymkode: 5a87a...ff5 0 Siter
Gjest Visma Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 Pst! Beklager likes'ene som kommer og går. Det er bare den tekniske feilen som ikke er ryddet opp i enda som gjør at jeg "liker" bare jeg såvidt toucher på feil sted. Det er høyst ufrivillig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.