AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Kan jeg velge det selv eller må jeg ha med behandler på mitt ønske? Bestemmer jeg det selv? Får jeg ikke mer hjelp av helsevesenet hvis jeg går får medikamentfri behandling? Anonymkode: 9c5d2...7fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiny88 Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 http://medisinfrietilbud.no/grunndokument/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg velge det selv eller må jeg ha med behandler på mitt ønske? Bestemmer jeg det selv? Får jeg ikke mer hjelp av helsevesenet hvis jeg går får medikamentfri behandling? Anonymkode: 9c5d2...7fc Det kan du velge selv,det sier de ihvertfall her at jeg kan og jeg vurderer å slutte nå. Har litt betenkningstid da jeg får det i sprøyte,og her avslutter de ikke behandlingen selv om jeg slutter med medisiner. Men tror de begynner å bli lei av meg og medisinsurret mitt,det er jo ikke ant å forvente heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 4 timer siden, tiny88 skrev: http://medisinfrietilbud.no/grunndokument/ Tusen takk for linken. Det hadde vært helt supert å kunne hatt det sånn, men jeg tviler vel på at overmakten går med på dette. Anonymkode: 9c5d2...7fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 3 timer siden, stjernestøv skrev: Det kan du velge selv,det sier de ihvertfall her at jeg kan og jeg vurderer å slutte nå. Har litt betenkningstid da jeg får det i sprøyte,og her avslutter de ikke behandlingen selv om jeg slutter med medisiner. Men tror de begynner å bli lei av meg og medisinsurret mitt,det er jo ikke ant å forvente heller. Jeg håper at det gjelder her jeg bor også. Litt rart at de fortsetter med sprøyter hvis du allikevel skal slutte syns jeg. Anonymkode: 9c5d2...7fc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.