Gå til innhold

Medikamentfri behandling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg velge det selv eller må jeg ha med behandler på mitt ønske? Bestemmer jeg det selv? Får jeg ikke mer hjelp av helsevesenet hvis jeg går får medikamentfri behandling?

Anonymkode: 9c5d2...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg velge det selv eller må jeg ha med behandler på mitt ønske? Bestemmer jeg det selv? Får jeg ikke mer hjelp av helsevesenet hvis jeg går får medikamentfri behandling?

Anonymkode: 9c5d2...7fc

Det kan du velge selv,det sier de ihvertfall her at jeg kan og jeg vurderer å slutte nå. Har litt betenkningstid da jeg får det i sprøyte,og her avslutter de ikke behandlingen selv om jeg slutter med medisiner. Men tror de begynner å bli lei av meg og medisinsurret mitt,det er jo ikke ant å forvente heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Det kan du velge selv,det sier de ihvertfall her at jeg kan og jeg vurderer å slutte nå. Har litt betenkningstid da jeg får det i sprøyte,og her avslutter de ikke behandlingen selv om jeg slutter med medisiner. Men tror de begynner å bli lei av meg og medisinsurret mitt,det er jo ikke ant å forvente heller. 

Jeg håper at det gjelder her jeg bor også. Litt rart at de fortsetter med sprøyter hvis du allikevel skal slutte syns jeg.

Anonymkode: 9c5d2...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...