Gå til innhold

Ingen mens, graviditetssymptomer, negativ test


Belle666

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 dager over mens, jeg er alltid på tiden å sjelden sen å da max 3 dager. Mensen kom aldri, jeg har tatt mange graviditetstester alle negative. Når jeg våknet med ekstrem trøtthet, kvalme og veldig ømme bryst gikk jeg til legen, han elt sikker på jeg er gravid. Prøve vist 0 i hcg. Han tar nå «dypere» hormonprøver. 
 

jeg er trøtt og sover hele dagen, jeg orker ingenting, er mye kvalm. Så ømme bryst at det er vondt å ta på meg klær( har ikke ømme bryst ved mens engang så dette er uvanlig), føler at jeg blør hele tiden men ingen mens å finne, skjelver av koffein/kaffe og klare ikke å drikke det lenger, får kramper nede i magen når jeg reiser meg fra senga, føles ut som noe strekker seg nede i magen på begge sidene, veldig har nede i magen på begge sider, får halsbrann innimellom. 
Har ellers adenomyose og endometriose, og har aldri opplevd dette. Eller jo og da var jeg gravid men jeg testet meg aldri. så vet ikke om jeg produserer sen hcg. I følge sist mens så ville jeg vært 5+6 i dag. Er det mulig å være gravid når man måler 0 i hcg??? Får jeg føler meg veldig gravid! Får ekstreme orgasmer, Har noen vanvittige humørsvingninger og er veldig hormonell og eksploderer ut av det blå og hylgriner plutselig.. har ikke vært til UL enda og skal det om noen dager om det ikke skjer noe. Bare rart at dem ikke finner utav noe her.

 

noen som har opplevd dette? Jeg har ikke prøvd å bli gravid nå så det er sakt, jeg hadde planer for de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener på at graviditet utenfor livmor kan gi lavere utslag på hcg, men det skulle da være mer enn 0 uansett...

Anonymkode: e2032...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...