Gå til innhold

DOL-treff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! Jeg inviterer herved alle som vil til julebord hvor vi alle tar med oss en rett hver. 

Jeg tenkte førstkommende lørdag kl. 18.00 

Har fått leie et flott lokale i Drammensveien 1, så her er det bare å møte opp! 

Antrekk: Julepyntet, f.eks  reinsdyrgenser, blinkende julehatter, og godt humør med glis om munnen

Påmelding her i tråden. 

Anonymkode: b79fe...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativ adresse er Strandveien 35 på Vettre. Kom igjen og meld dere på! Og si hvilket av stedsalternativene dere foretrekker. 

Håper vi sees! :D

Anonymkode: b79fe...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, alle sammen! Jeg inviterer herved alle som vil til julebord hvor vi alle tar med oss en rett hver. 

Jeg tenkte førstkommende lørdag kl. 18.00 

Har fått leie et flott lokale i Drammensveien 1, så her er det bare å møte opp! 

Antrekk: Julepyntet, f.eks  reinsdyrgenser, blinkende julehatter, og godt humør med glis om munnen

Påmelding her i tråden. 

Anonymkode: b79fe...44a

Og menyen blir medister, stua tyttebær og Brigg?

Anonymkode: f1e0c...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ adresse er Strandveien 35 på Vettre. Kom igjen og meld dere på! Og si hvilket av stedsalternativene dere foretrekker. 

Håper vi sees! :D

Anonymkode: b79fe...44a

Tror ikke vi slipper inn der.

Anonymkode: f1e0c...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, alle sammen! Jeg inviterer herved alle som vil til julebord hvor vi alle tar med oss en rett hver. 

Jeg tenkte førstkommende lørdag kl. 18.00 

Har fått leie et flott lokale i Drammensveien 1, så her er det bare å møte opp! 

Antrekk: Julepyntet, f.eks  reinsdyrgenser, blinkende julehatter, og godt humør med glis om munnen

Påmelding her i tråden. 

Anonymkode: b79fe...44a

Jeg bor langt fra Oslo.  Jeg har heller ingen interesse av å møte dolere, da jeg alltid skriver anonymt og ønsker ikke å vise hvem jeg er.

Anonymkode: b4e8c...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke vi slipper inn der.

Anonymkode: f1e0c...bf1

Skal vedde på at 2/3 av oss slipper inn akkurat der... 

Anonymkode: b79fe...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og menyen blir medister, stua tyttebær og Brigg?

Anonymkode: f1e0c...bf1

Tja, ta med det du hvis det er det du liker best! 😋

Anonymkode: b79fe...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@kupton, kommer du? 

@Lillemus? @Kayia? @Glitter @ISW? @Marye? @frosken? @Gargamel? og alle dere andre? Bli med da vel! Tenk hvor gøy det blir! 

 

Anonymkode: b79fe...44a

Kutt ut. Du er ikke i nærheten av å være morsom engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal vedde på at 2/3 av oss slipper inn akkurat der... 

Anonymkode: b79fe...44a

Nårru sier det så. Mulig det. Hvem vet.

Anonymkode: f1e0c...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ adresse er Strandveien 35 på Vettre. Kom igjen og meld dere på! Og si hvilket av stedsalternativene dere foretrekker. 

 

Anonymkode: b79fe...44a

Da du nevnte denne adressen, lurte jeg på hvem som bodde der, kunne det muligens være Røkke? Fant svaret etterhvert.

 

Ellers enig med @Lillemus i at det ikke er morsomt. Kanskje noen ønsker å arrangere et ordentlig/reelt treff, det kunne sikkert noen synes var morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Xtra skrev:

Ellers enig med @Lillemus i at det ikke er morsomt. Kanskje noen ønsker å arrangere et ordentlig/reelt treff, det kunne sikkert noen synes var morsomt.

For 20 år siden var det faktisk flere DOL-treff rundt om i landet. :) Var med på et par stykker jeg, var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@kupton, kommer du? 

@Lillemus? @Kayia? @Glitter @ISW? @Marye? @frosken? @Gargamel? og alle dere andre? Bli med da vel! Tenk hvor gøy det blir! 

 

Anonymkode: b79fe...44a

Jeg skjønner ikke helt. Er dette et forsøk på ironisk humor? Eller er det noe nedsettende på gang her? I og med at flere ikke synes det var morsomt. 

Googlet adressen og det er et psykiatrisk sykehus... 

Nei dette skjønte jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Er dette et forsøk på ironisk humor? Eller er det noe nedsettende på gang her? I og med at flere ikke synes det var morsomt. 

Googlet adressen og det er et psykiatrisk sykehus... 

Nei dette skjønte jeg ikke. 

Dette er vel nok en gang en bruker som synes det er veldig morsomt å skulle ha med oss andre på ting (oppdiktede selvfølgelig), men vi synes ikke det er så veldig artig. Den første adressen h*n nevner, Drammensveien 1, er jo slottet f.eks. Aaaartig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Dette er vel nok en gang en bruker som synes det er veldig morsomt å skulle ha med oss andre på ting (oppdiktede selvfølgelig), men vi synes ikke det er så veldig artig. Den første adressen h*n nevner, Drammensveien 1, er jo slottet f.eks. Aaaartig...

Hehe åja. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe i veien for at noen forsøker seg på litt humor i hverdagen, vel? Og humoren er jo forskjellig. Jeg synes det var litt morsomt jeg, ts! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Admin skrev:

Fjernet innlegg med flere tagger i. Taggefunksjonen er ment som et gode, ikke for å misbruk i tulletråder.

Den er god 👍 Godt at du passer på og holder orden her inne🙂

Anonymkode: b79fe...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...