Gå til innhold

Overvekt og menstruasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fra før av 1 barn. Nå ønsker jeg gjerne barn nr. 2. Fra før av veide jeg 73 kg, men etter at jeg startet på antidepressiva har jeg gått opp 20 kilo. Jeg veier nå 93 kg og min BMI er på 30. Fram til for 3 mnd siden hadde jeg regelmessig menstruasjon og nå er den borte (ikke gravid). Pga antidepressiva har jeg fått vite at jeg ikke kan gå ned i vekt. Hva råder du meg til å gjøre? Ønsker veldig gjerne et barn til!

Anonymkode: 17bfd...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har fra før av 1 barn. Nå ønsker jeg gjerne barn nr. 2. Fra før av veide jeg 73 kg, men etter at jeg startet på antidepressiva har jeg gått opp 20 kilo. Jeg veier nå 93 kg og min BMI er på 30. Fram til for 3 mnd siden hadde jeg regelmessig menstruasjon og nå er den borte (ikke gravid). Pga antidepressiva har jeg fått vite at jeg ikke kan gå ned i vekt. Hva råder du meg til å gjøre? Ønsker veldig gjerne et barn til!

Anonymkode: 17bfd...e43

Noen medisiner kan man miste mensen av, og noen medisiner kan man gå opp i vekt av. Hva mener du med at du ikke kan gå ned i vekt pga AD? Det er jo mulig det, og det er mulig å bli gravid også. Men det er vanskeligere å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologen min har sagt at det er veldig vanskelig å hå ned i vekt med antidepressiva, noe jeg har bemerket meg. 

Anonymkode: 17bfd...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykologen min har sagt at det er veldig vanskelig å hå ned i vekt med antidepressiva, noe jeg har bemerket meg. 

Anonymkode: 17bfd...e43

Ja det er sant det, jeg går på antipsykotika og det er vanskelig å gå ned i vekt. Men det er jo mulig selv om det er kjempevanskelig. Nå har ikke jeg gått inn for det heller, men vil prøve etter nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går også på på antipsykotisk i tillegg. Liten dose for å sove på.

Anonymkode: 17bfd...e43

Ok. Forstår at det er vanskelig å gå ned i vekt da. Jeg går alltid opp når jeg tar ap. Må ha en vilje av stål, og det er det ikke alle som har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...