Gå til innhold

Smerter i nedredel av magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør her fordi jeg er rådvill....... 

Jeg har slitt med mensensmerter i flere år, men det ble verre for 3 år siden. Jeg ventet på operasjon for å sjekke endometriose og kom fortere frem i køen fordi smertene ble verre. Under operasjonen fant de ikke vev, men høyre eggleder var tett.  Alt annet så fint ut. Legen sa jeg fint kan bli gravid. Allikevel følte jeg at de overså noe. Smertene ga seg ikke. Jeg har vært hos gynekologer privat og offentlig siden og har fått diagnosen PCOS. Allikevel finner de ikke ut hvorfor jeg har smerter. Det har blitt så ille at jeg klarer ikke tanken på å ha samleie. Jeg blir kvalm fordi jeg får vondt. Samleie har blitt en ting jeg gjør for å prøve å bli gravid. Men jeg blir ikke det heller...... Jeg har prøvd letrozol uten hell. Jeg får eggløsning, men egget fester seg ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre så jeg velger å spørre her i håp om hva jeg kan gjøre.... Smertene er mest det som er i fokus... Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: aec0e...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...