Gå til innhold

Mann innlagt på psykiatrisk etter å ha forsøkt å sette sammen IKEA-møbel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har merket økt pågang av sinte personer som blir innlagte etter forsøk på møbelsammensetting?

Du vet sikkert at eAvisa er en tulleavis?

Når det er sagt, er det nok mange IKEA-esker som har overhørt setninger av typen "jeg blir gal!"... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sette sammen møbler. Det er balsam for sjelen. 😊 Så for min del kunne det brukes som rehabilitering. 

Anonymkode: d2bea...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, laban skrev:

Du vet sikkert at eAvisa er en tulleavis?

Når det er sagt, er det nok mange IKEA-esker som har overhørt setninger av typen "jeg blir gal!"... 

Ikea er jo suverent enkelt å sette sammen! Men ALDRI MER noe som helst som må monteres fra Jysk. Makan til ræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Ikea er jo suverent enkelt å sette sammen! Men ALDRI MER noe som helst som må monteres fra Jysk. Makan til ræl.

Det kommer jo litt an på hvor stort og "avansert" produktet er. Det er en grunn til at det for enkelte produkttyper er ventetid på monteringshjelp deler av året. 

Noen av oss med dårlig "syn i rommet", men gode verbale egenskaper, kan også savne bruksanvisninger med ord, ikke bare tegninger, selv om vi forstår grunnen til at de er slik. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å sette sammen møbler. Det er balsam for sjelen. 😊 Så for min del kunne det brukes som rehabilitering. 

Anonymkode: d2bea...1a3

Samme her 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, laban skrev:

Du vet sikkert at eAvisa er en tulleavis?

Når det er sagt, er det nok mange IKEA-esker som har overhørt setninger av typen "jeg blir gal!"... 

"Eavisa følger saken og har 13 journalister stående utenfor sykehuset slik at vi kan rapportere om endringer hos mannen" :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Ikea er jo suverent enkelt å sette sammen! Men ALDRI MER noe som helst som må monteres fra Jysk. Makan til ræl.

Jeg skulle til å skrive det samme.

Klarer fortsatt ikke å se på tv-benken fra Jysk uten at det vekker vonde minner fra monteringsdagen. Jeg våkner heldigvis ikke så ofte om natten lenger, og jeg kan se på et flatpakket møbel uten å bli agitert. Men det har tatt meg tid å komme dit. 

Jeg vil nok ikke bli den jeg var før dette unbrakomonsteret flyttet inn, men jeg skal lære meg å leve godt med sårene det ga meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg skulle til å skrive det samme.

Klarer fortsatt ikke å se på tv-benken fra Jysk uten at det vekker vonde minner fra monteringsdagen. Jeg våkner heldigvis ikke så ofte om natten lenger, og jeg kan se på et flatpakket møbel uten å bli agitert. Men det har tatt meg tid å komme dit. 

Jeg vil nok ikke bli den jeg var før dette unbrakomonsteret flyttet inn, men jeg skal lære meg å leve godt med sårene det ga meg. 

Har du vært i traumebehandling, da? Kanskje verdt et forsøk? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også å sette sammen møbler. Tar på meg den oppgaven på jobb med glede, om det er noe som skal settes sammen. Ikke så lenge siden jeg satte sammen kjøkkenet. Tilfredsstillende å se det ferdig. 

Anonymkode: 5660c...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker også å sette sammen møbler. Tar på meg den oppgaven på jobb med glede, om det er noe som skal settes sammen. Ikke så lenge siden jeg satte sammen kjøkkenet. Tilfredsstillende å se det ferdig. 

Anonymkode: 5660c...b17

Hø... det var merkelig. Hvordan kjennes den følelsen ut? Når du skal gå igang med å sette i sammen møblene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Visma skrev:

Har du vært i traumebehandling, da? Kanskje verdt et forsøk? 😂

Kanskje. Jeg fikk i hvert fall en skrue løs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...