usikker Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 Jeg kjøpte på claes Ohlson i helgen, og jeg elsker den!!! sover godt hele natten, færre oppvåkninger! Mindre mareritt, sover dypere. Redusert nattsvetting! Så glad for at jeg kjøpte👏🏼 2 Siter
Kayia Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, usikker skrev: Jeg kjøpte på claes Ohlson i helgen, og jeg elsker den!!! sover godt hele natten, færre oppvåkninger! Mindre mareritt, sover dypere. Redusert nattsvetting! Så glad for at jeg kjøpte👏🏼 Hvilken vekt kjøpte du? Jeg finner ingen med lengde 220 cm hos Clas Olson, er din 200 cm, eller har de 220 cm uten at jeg finner den? 0 Siter
Kayia Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 2 minutter siden, usikker skrev: 9 kg, vanlig lengde 200 Vurdere jeg også, men 200 er for kort for meg. 0 Siter
Pallida Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 Har satt vektdyne på ønskelisten, jeg og! @Kayia, Enklere Liv og Princess har en variant med 210 cm. lengde. 1 Siter
Eva Sofie Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 Min erfaring etter 11 år med kuledyne, er at jeg må ha et teppe under kuledynen fordi dynen i seg selv ikke avgir nok varme. Jeg fryser lett og liker samtidig å ha det kjølig på rommet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.