Gå til innhold

Hårfarge ( lilla/rød)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Narvik, hvor kan jeg kjøpe en permanent lilla/ rød hårfarge som sitter VELDIG lenge i håret ? 

Manic panic hårfarge var jo fin, men den forsvant så fort! Vil ha en farge som sitter skikkelig! 

Takk for alle tips :))

Anonymkode: 17423...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes kult ut!:) Sjekk ut på nett vel og bestill! Så får du den forhåpentligvis som postpakke til jul☺️

Anonymkode: f7f34...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rosa og lilla forsvinner veldig fort selv om man går til frisøren og bestiller permanent farge.  Egentlig er det ikke verdt pengene.  Da hadde jeg heller gått på en lekebutikk og kjøpt sprayfarge til håret, den går ikke vekk ved første vask den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Dorthe skrev:

Jeg synes rosa og lilla forsvinner veldig fort selv om man går til frisøren og bestiller permanent farge.  Egentlig er det ikke verdt pengene.  Da hadde jeg heller gått på en lekebutikk og kjøpt sprayfarge til håret, den går ikke vekk ved første vask den heller.

Har du hatt rosa og lilla hår selv?

Anonymkode: ab0f5...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt rosa og lilla hår selv?

Anonymkode: ab0f5...c5e

Ja, flere ganger.  Og minstemann har brukt den blå fra lekebutikken,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Dorthe skrev:

Jeg synes rosa og lilla forsvinner veldig fort selv om man går til frisøren og bestiller permanent farge.  Egentlig er det ikke verdt pengene.  Da hadde jeg heller gått på en lekebutikk og kjøpt sprayfarge til håret, den går ikke vekk ved første vask den heller.

Men har frisøren permanenent av disse? Jeg farget det lilla for en stund tilbake, men det ble kun semiperamnent da frisøren ikke hadde tilgang på permanent av dsse.

Anonymkode: 815e2...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han påstår det, men jeg stoler ikke helt på at det stemmer.  Første gangen holdt det ganske lenge, men senere har det bare vart i litt over en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...