Gå til innhold

AAP- sykemeldt nå


Alwaysfeeling

Anbefalte innlegg

Alwaysfeeling

Lurer på noe? Hva kan jeg gjøre om jeg retting slett ikke har råd til å begynne på aap? Vet ikke om jeg klarer å begynne å jobbe før sykemeldingsperioden er over. Skal jeg da presse meg selv i jobb selv om jeg ikke er frisk? Har stram økonomi og aap funker dessverre ikke nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har huslån kan du søke om avdragsfrihet på lånet. Du kan også få økonomisk sosialhjelp dersom inntekten din er lav nok. Det er vel det eneste jeg kan komme på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alwaysfeeling

Ok, inntekten er nokså god. Har en del gjeld jeg betaler ned på. Det man får av nav er 66%. Hva om jeg kan jobbe 2 dager i uken feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Alwaysfeeling skrev:

Ok, inntekten er nokså god. Har en del gjeld jeg betaler ned på. Det man får av nav er 66%. Hva om jeg kan jobbe 2 dager i uken feks?

Da får du vanlig lønn for de to dagene og AAP for resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...