Gå til innhold

God helg!


Glitter

Anbefalte innlegg

Håper alle får ei god helg! Noen som har noen fine planer? 

Jeg har ungehelg, men siden jeg har begynt å pakke ned leiligheten så skal de ikke være hos meg, men hos mamma. Dette blir siste helga hjemme i denne leiligheten og om to uker når ungene kommer for å feire jul så har jeg nok kommet i orden i ny bolig og de skal få sin første natt der. :) Har det sjeldent fint akkurat nå så det må jo bare nytes! Ikke tenke på at depresjonen kommer tilbake når oppspiltheten brenner ut. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fint ut!

Vi har hatt en ekstrem hektisk uke, og i kveld skal vi bare slappe av hjemme. I morgen har mannen og jeg tenkt oss på en tur og overnatte til søndag, bare vi to, et sted et par timers kjøring herfra. Blir koselig! Søndag blir det håndballkamp for yngstejenta og vi må heie 🙂 God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke de store og interessante planene, men må gjøre litt kontorarbeid fremfor PC-en og kommer sikkert til å henge litt her på DOL. Jeg kjenner jeg har lyst på Thai Chicken til Peppes i kveld, så tror jeg skal bestille meg den for helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Håper alle får ei god helg! Noen som har noen fine planer? 

Jeg har ungehelg, men siden jeg har begynt å pakke ned leiligheten så skal de ikke være hos meg, men hos mamma. Dette blir siste helga hjemme i denne leiligheten og om to uker når ungene kommer for å feire jul så har jeg nok kommet i orden i ny bolig og de skal få sin første natt der. :) Har det sjeldent fint akkurat nå så det må jo bare nytes! Ikke tenke på at depresjonen kommer tilbake når oppspiltheten brenner ut. :)

 

Har du kjøpt deg leilighet? Eller hvorfor flytter du?

Anonymkode: 6a48d...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen er fylt opp med sosiale planer både fredag, lørdag og søndag; litt i meste laget for min del. Både vennefest, julebord og familieselskap. Men skal nok bli hyggelig også.

 

 

God helg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du kjøpt deg leilighet? Eller hvorfor flytter du?

Anonymkode: 6a48d...7f8

Ja, har kjøpt ny og større bolig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt en spennende og fantastisk uke, men samtidig veldig slitsom. Har vært i København på shopping, tivoli og julemarkeder. Tok båt fram og tilbake. Så bortsett fra å hjelpe min gamle mor i morgen, så skal helgen bestå av ro og hvile. 

God helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det en rolig og fin helg, har vært ute og spist i dag med familie og venninne og sønnen hennes. Koselig men ble sliten, men det var det verdt.

God helg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...