Gå til innhold

Er verdensbildet litt mørkere nå enn på 90/00 tallet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det virker som vesten har blitt fattigere, og kapitalismen har spist sine egne i U.S.A. Vi er nær en klimakrise, og 3dje verden har ikke kommet fri fra sult og elendighet. Fattigdommen øker og resursene blir færre, samtidig som vi blir flere.

 

Eller er det bare jeg som blir middelaldrene? Tenkte min generasjons foreldre det samme da de ble i 40-50 årene?

Anonymkode: 3ced6...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser vel ikke så veldig lyst ut nei, klimatiltak vil være dråpen som får begeret til å renne over for mange, så blir det kommunister og fascister som vil få makten i vestlige land pga misnøyen, mens kina lager flere og flere kullkraftverk og ler av oss og tar igjenn forspranget vårt, så kommer klimaendringene uansett og gjør ting enda verre

det går i dass det er jeg 99.9% sikker på

Anonymkode: cf56b...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går mot undergang. Det er profetert av flere. Snart vil alle bli kontrollert på detaljnivå slik det er i Kina allerede. Det blir forbudt å være religiøs, og du vil bli drept hvis du tror på Gud. Alt av handel blir nøye registrert slik som det allerede blir i dag, men i fremtiden vil det bli brukt mot deg. Du kan til slutt ikke selge, kjøpe eller bytte til deg varer og tjenester uten at Storebror ser deg, og denne storebroren er anti-krist. Penger og bankkort forsvinner helt fordi man istedet må ha en chip implantert i hånden. Og kun de som har slik chip får det de trenger. De som ikke vil ta imot det, vansmekter og dør eller blir drept. 

Anonymkode: 171ea...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det går mot undergang. Det er profetert av flere. Snart vil alle bli kontrollert på detaljnivå slik det er i Kina allerede. Det blir forbudt å være religiøs, og du vil bli drept hvis du tror på Gud. Alt av handel blir nøye registrert slik som det allerede blir i dag, men i fremtiden vil det bli brukt mot deg. Du kan til slutt ikke selge, kjøpe eller bytte til deg varer og tjenester uten at Storebror ser deg, og denne storebroren er anti-krist. Penger og bankkort forsvinner helt fordi man istedet må ha en chip implantert i hånden. Og kun de som har slik chip får det de trenger. De som ikke vil ta imot det, vansmekter og dør eller blir drept. 

Anonymkode: 171ea...746

Hm, det var da apokalyptisk. selv er jeg mer bekymret for ekstrem Islam, og ekstreme folkevandringer når det blir varmere og tørrere i midt-østen...... Det er den komboen jeg frykter mest.  På plass # 2 frykter jeg pandemier, og sult.

Når det gjelder kontroll, så er det ganske fritt i dag, friere enn noensinne, med mindre du brenner en koran foran kamera da. Da får du oppleve harmen.

Anonymkode: 3ced6...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det går mot undergang. Det er profetert av flere. Snart vil alle bli kontrollert på detaljnivå slik det er i Kina allerede. Det blir forbudt å være religiøs, og du vil bli drept hvis du tror på Gud. Alt av handel blir nøye registrert slik som det allerede blir i dag, men i fremtiden vil det bli brukt mot deg. Du kan til slutt ikke selge, kjøpe eller bytte til deg varer og tjenester uten at Storebror ser deg, og denne storebroren er anti-krist. Penger og bankkort forsvinner helt fordi man istedet må ha en chip implantert i hånden. Og kun de som har slik chip får det de trenger. De som ikke vil ta imot det, vansmekter og dør eller blir drept. 

Anonymkode: 171ea...746

Religiøs skrullisme.

Anonymkode: 7d9ee...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...