Gå til innhold

Stemmer som virker utrolig virkelige


Marye

Anbefalte innlegg

Jeg er tvangsinnlagt selv om jeg ønsket hjelp. Jeg har begynt på leponex. Jeg tar fra før 2 depot sprøyter som bare visstnok hjelper litt. Så den ene abilify skal kuttes ut. Da jeg ble innlagt var jeg så psykotisk og oppløst, men to dager senere er jeg ikke lenger den hellige treenighet som skal drepes  etc. Så jeg føler meg helt frisk. Helt frisk!

merkelig at ikke tvangen er tatt bort.

men dette skjer: jeg hører noen si f eks «rompa di» bak meg. En mannsstemme. Jeg konfronterer alle mennene der, men alle nekter for at det har blitt sagt. Jeg begynner lure på om de gikk sammen for å lure meg til å tro jeg hørte stemmer. Senere innså jeg der er en ånd som prøvde si fra om at jeg hadde hull i buksa på rompa. For der hadde jeg.

på legevakta venter jeg på ambulansen og 2 vektere passet på utenfor. Så hørte jeg legen si det kommer en taxi isteden siden ambulansen brukte så lang tid.

jeg går ut til vekterne men ingen damelege står der og ingen hadde hørt noe om en taxi, jeg måtte vente på ambulansen 

og idag hørte jeg noen banke på men ingen der.

og hørte noen prate utenfor døren min men ingen der 

 

det skjer ikke inni hodet men utenfor og fremstår som 100% virkelig og begynner bli veldig skremmende

fra før har jeg hørt grusomme stemmer si navnet mitt så jeg sletter mitt første fornavn i folkeregisteret

jeg har og hørt stemmer si de skal skjære ut hjernemassen min og kjent de gjøre dette

Og hørt og sett ånder eller folk snakke nonsense.

Men de gangene skjønte jeg det var hodet mitt, det er ufattelig vanskelig å skjønne nå når det snakkes bak meg og bak døren. Jeg begynner å bli redd. Alle nekter for at tingene er blitt sagt. Så virker som jeg hører stemmer, ikke har overhørt andre 

jeg begynner føle meg uvirkelig. En halv leponex kan vel ikke gjøre meg uvirkelig? 

Er det flere som hører stemmer på samme måte ? Jeg blir ikke kritisert eller kommentert. Annet enn for mange år siden da det ble kommentert at jeg drakk melk fordi jeg savna mora mi...

Kan leponex hjelpe meg til et normalt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok på rette sted nå og blir helt sikkert ivaretatt etter retningslinjene der du er. Du må spørre de som jobber der om det er noe du lurer på ang medisiner og stemmer, for det kan vel ingen svare deg på her? 

Anonymkode: 4e2b5...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...